hans63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tarief SMS in buitenland - waarom op onmogelijke tijden?

Ik heb een nederlands Vodafone abbonnement, maar woon in het buitenland.
Nu krijg ik periodiek sms-jes met tarief informatie. Op zich al irritant genoeg, maar wat de zaak pas echt irritant maakt is dat deze SMS-jes ook midden in de nacht (tussen 2 en 4 uur) aankomen. Niet echt geweldig om door zo iets onbenulligs uit je slaap gehaald te worden.
 
Kan ik deze tarief SMS-jes uitzetten?
Kunnen deze SMS-jes ook op 'normale' tijden (bijv. tussen 9 en 20 uur) verzonden/bezorgd worden?
2 Reacties 2
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
hans63 schreef:
Ik heb een nederlands Vodafone abbonnement, maar woon in het buitenland.
Nu krijg ik periodiek sms-jes met tarief informatie. Op zich al irritant genoeg, maar wat de zaak pas echt irritant maakt is dat deze SMS-jes ook midden in de nacht (tussen 2 en 4 uur) aankomen. Niet echt geweldig om door zo iets onbenulligs uit je slaap gehaald te worden.
 
Kan ik deze tarief SMS-jes uitzetten?
Kunnen deze SMS-jes ook op 'normale' tijden (bijv. tussen 9 en 20 uur) verzonden/bezorgd worden?
Je zou, als het goed is, via My Vodafone alle sms diensten / reclames uit moeten kunnen zetten. Bij mij is het ook gelukt.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Zou niet nodig moeten zijn Poita: volgens mij zijn ze ook alleen verplicht op het moment dat je de grens over gaat, niet als je er al langer was...
 
Je krijgt nu ook bijv. telkens een nieuw sms'je als je op een ander netwerk in het buitenland terechtkomt, da's ook een beetje onnodig en zou te voorkomen moeten zijn geloof ik!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic