jveld

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Synchronisatie agenda's werkt niet meer

Hi,

Sinds 2 weken werkt google agenda en s planner op mijn telefoon (samsung s3 mini) niet meer. Hij kan ze niet meer synchroniseren en ik kn er ook niks nieuws in aanmaken. Als ik vis instelling naar de accounts ga, staat daar: synchronisatiefout, binnenkort weer in bedrijf.

Wat houdt dit in? Heel vervelend want ik ben nogal afhankelijk van mijn agenda's

(owja ik heb nog voldoende geheugen vrij op mijn telefoon en ook al mijn apps eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, niks helpt)
8 Reacties 8
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi jveld, ik gebruik ze ook zo ja. Heel onhandig! Je internet werkt opzich goed en je merkt ook geen verschil tussen verbonden met mobiele data en verbonden met wifi?

Je agenda werkt ook op je PC nog normaal en er is niks aan / in je agenda of je account veranderd?
jveld
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,

ja internet doet het gewoon zowel 3G als wifi, hij doet het gewoon nooit....
jveld
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
owja en op de computer staat de agenda ook nog gewoon 😉
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ga eens naar Instellingen -> Meer -> Applicatiebeheer -> Alles -> Google agenda Synchroniseren
Druk dan op gedwongen stoppen en uitzetten. Daarna zet je hem weer aan. Merk je daarna verschil?
jveld
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Astrid,

Helaas dat werkt ook niet....
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb jij misschien nog een goede oplossing @SamsungExpert ?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hmm en goede oplossing heb ik eigenlijk meer als ik met me koppie in Nederland ben...

I will do my best sir ;)!
jveld
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
alweer terug in NL@SamsungExpert?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic