WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes

Sync probleem met Agenda (gmail)

Hey Mensen =3
 
Ik heb een probleem met mijn gmail agenda. Hij wil niet meer synchroniseren met mijn gemail agenda, heb al geprobeerd om de agenda opnieuw erbij te zetten. Echter geen effect, hebben jullie nog suggesties wat ik kan doen in dit geval?
 
Groet
 
WhiteWolf
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WhiteWolf
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Lange schreef:
Hey Whitewolf
 
Heb je genoeg ruimte op je toestel? Uit ervaring met sync problemen weet ik dat dit niet het eerste is waar je aan denkt maar wel een pain in the *ss kan zijn.
 
Groetjes,
Het probleem was opgelost, ik heb een paar dagen ervoor me wachtwoord in gmail gewijzigd. Het blijkt dat me account bleef proberen te synce met een wachtwoord die niet werkte, ook al had ik het gewijzigd, Ik heb het account eruit geflikkerd en nu werkt het.
 
Slotje op dit topic 😉
 
Groet
 
WhiteWolf

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey Whitewolf
 
Heb je genoeg ruimte op je toestel? Uit ervaring met sync problemen weet ik dat dit niet het eerste is waar je aan denkt maar wel een pain in the *ss kan zijn.
 
Groetjes,
WhiteWolf
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Lange schreef:
Hey Whitewolf
 
Heb je genoeg ruimte op je toestel? Uit ervaring met sync problemen weet ik dat dit niet het eerste is waar je aan denkt maar wel een pain in the *ss kan zijn.
 
Groetjes,
Het probleem was opgelost, ik heb een paar dagen ervoor me wachtwoord in gmail gewijzigd. Het blijkt dat me account bleef proberen te synce met een wachtwoord die niet werkte, ook al had ik het gewijzigd, Ik heb het account eruit geflikkerd en nu werkt het.
 
Slotje op dit topic 😉
 
Groet
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic