Kaastostie

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Support ticket afgesloten / niet zichtbaar - geen terugkoppeling gehad.

Middels een verlenging een nieuwe toestel gekregen, bij deze bestelling heb ik een nano-sim meebesteld. Deze simkaart hebben ze echter aan mijn nieuwe abonnement gekoppelt, zonder dat ik dit wist. Na het activeren van mijn nano-simkaart, werkte mijn abonnement niet meer. Ik ben dus onbereikbaar geworden. Enfin, na vele belletjes is er een supportticket aangemaakt op 5 september.
Vandaag log ik in op Vodafone om de status te bekijken, zie ik deze ticket niet meer terug in het overzicht. En ik heb ook geen terugkoppeling gekregen van vodafone. Daarnaast ben ik nogsteeds niet bereikbaar! AL 2 WEKEN NIET! wanneer wordt dit eens opgelost?! En waarom heb ik geen terugkoppeling gekregen van mijn supportticket?! - casenummer: 7042786. En nog belangrijker: Waarom duurt het twee weken om dit op te lossen, ik ben al 2 weken niet bereikbaar!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Kaastostie, ik zie dat we je berichten over het hoofd hebben gezien sorry! Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost.

Wat betreft je simkaart: je kunt hiervoor met een geldig legitimatiebewijs en bankpas langs een Vodafone winkel. Daar kunnen onze collega's je ter plekke voorzien van een passende simkaart.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Kaastostie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels medewerker gesproken bij vodafone.
Case was er nog wel. Maar mogelijk dus door een storing niet zichtbaar.

afwachten dus tot ik meer hoor...
Kaastostie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Status update: Nog niets gehoord van de klantenservice. Supportticket nog steeds niet zichtbaar.
Nog steeds niet bereikbaar... (dag 12)
Kaastostie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Update:

Gisteren maar besloten een bericht te sturen via Facebook, direct reactie, dat is fijn. Na wat informatie heen en weer te hebben gestuurd heeft de medewerker mijn oude Sim weer kunnen activeren. super fijn! (apart dat 4 andere collega's dit niet lukt overigens...)

Nu heb ik toch nog een vraag: Ik heb dus mijn abonnement verlengd, daarnaast een nano-sim besteld, maar deze is aan mijn nieuwe verlengde abonnement gekoppeld. Ik kan nu geen gebruik maken van mijn nieuwe toestel. Wat moet ik nu doen om tóch een simkaart te krijgen voor mijn huidige abonnement voor in mijn nieuwe toestel?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Kaastostie, ik zie dat we je berichten over het hoofd hebben gezien sorry! Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost.

Wat betreft je simkaart: je kunt hiervoor met een geldig legitimatiebewijs en bankpas langs een Vodafone winkel. Daar kunnen onze collega's je ter plekke voorzien van een passende simkaart.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic