@Energieboy Transparant heet dat, waarom niet melden dat voorkomt ergernis.
Vodafone en ziggo zijn geen echte fora.
Ik ben zelf ook moderator bij diverse fora en daar ishet heel duidelijk omschreven in de regels wie wel iets of niet kan.
Hier gaan klanten iets doen wat eigenlijk niet kan, het is nergens geregeld/vermeld wat een klant hier kan doen.
Eem medewerker (moderator) kan berichten aanpassen en sluiten en eventueel weer open zetten dat is een duidelijke taak. Dan krijg je daarna allemaal titels die eigenlijk niks zijn dan alleen maar klant.
En de krijg je bepaalde klanten met een uitzondering, zonder dat daar iets over verteld of vermeld.
Die bepaalde klanten kunnen dan andere klanten eigenlijk zo mond dood maken door een topic te sluiten.
ik zie dit eigenlijk als inbreuk op mijn schrijf (type) werk.
bekijk het eens van deze kant: ik ben klant bij een groot grutter en kom daar de winkel binnen en ga de prijzen veranderen, de klanten zullen blij zijn maar de medewerker niet.
En nee nu niet het laatste aangehaalde gaan gebruiken om dit topic voor te zetten. Ik geef je een gedachte mee die bij vele gebruikers leeft.