TonMacel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Suggestie opwaarderen

Ik vind het al jaren hinderlijk bij alle prepaid-providers, dat je minstens 1x per jaar (soms zelfs 1/2 jaar) moet opwaarderen (soms ook gebruiken) om de SIM niet te verliezen. Ik heb die kaarten alleen als reserve en voor bezoek uit het buitenland dat sporadisch naar NL komt, en denk er verder niet aan. Hetzelfde geldt ook voor mijn prepaid kaarten in Engeland en Tsjechië (daar ben ik al 2 kaarten met tegoed kwijtgeraakt, in Nederland 1).
Het zou m.i. een goede service, en ook rendabel kunnen zijn voor de provider (hier Vodafone), als je net als bij de OV-chipkaart automatisch via incasso kon opladen als je tegoed onder een afgesproken/gekozen minimum komt, en als je - naast "wekelijks" en "maandelijks" - ook "jaarlijks" kon instellen. Dan vergeet je het niet, en blijft je SIM geldig.
1 Reactie 1
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi TonMacel, bedankt voor je suggestie en welkom op het forum. Ik vind het een waardevolle bijdrage en ga deze intern doorsturen. Wellicht zie je jouw idee binnenkort verschijnen als optie onder het kopje opwaarderen op onze website. Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic