timn

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Structureel probleem met betaling van Alles-in-1 op Reis bundel

Beste Vodafone, 
 
Gedurende een jaar ervaar ik al structurele problemen met de betaling voor het gebruik van de Alles-in-1 op Reis dagbundels. In diverse landen, in diverse perioden werd data onjuist in rekening gebracht en moest ik telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Tot dusver ben ik altijd in het gelijk gesteld door jullie medewerkers. Ook de klantenservice heb ik dit als opbouwende kritiek meegegeven. Echter ging dit twee weken later nogmaals mis. 
 
Het probleem ervaar ik tot nu toe louter bij het gebruik van de 35mb databundel in het buitenland. De belminuten en sms'jes worden wel altijd correct (niet) in rekening gebracht. Waar ik vaak problemen mee ervaar: 
- Vertraging in het versturen van de waarschuwingsSMS wanneer 80 en 100% van de databundel gebruikt is 
- Het onterecht berekenen van buitenbundelkosten wanneer de bundel actief is, en ik data verbruik en binnen de 35mb limiet blijf 
- Het níet in rekening brengen van kosten wanneer ik hier wel gebruik van maak. 
 
Ik ben benieuwd of er meer Vodafone klanten zijn die deze problemen ervaren. Ik vind het niet erg dat er fouten gemaakt worden, als er maar snel een structurele oplossing voor geboden wordt. Tot dusver is dit probleem dus niet opgelost. 
 
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi timn,

Vervelend dat dit je telkens overkomt. Ik denk dat dit het beste doorgezet kan worden naar de technische dienst. Het gaat hier waarschijnlijk om een persoonsgebonden probleem. Is dit al eerder onderzocht of niet?
timn
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Annabelle, 
 
Voor zover ik weet is de technische dienst niet op de hoogte gesteld van dit probleem. De laatste keer dat ik telefonisch contact had met de klantenservice heb ik dit probleem wel nadrukkelijk beschreven. Ik hoop dat u in kunt zien of hierna ook stappen zijn ondernomen. 
 
Mochten jullie meer gegevens/data van me willen ervaren, dan kunt u altijd een privébericht sturen. 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Timn, ik heb hier nogmaals even navraag naar gedaan. Dit probleem blijkt bekend te zijn bij de verantwoordelijke afdeling en er wordt momenteel onderzoek naar gedaan. Onze collega's doen hun best dit zo goed mogelijk op te lossen om dit in de toekomst te voorkomen. Helaas kan ik je niet aangeven op welke termijn dit zal gebeuren. In ieder geval bedankt voor het signaal.
timn
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste SeR, 
 
Bedankt voor de informatie. Kunt u aangeven of ik een van de weinige mensen ben die dit probleem ervaart, of hebben jullie over deze specefieke situatie meerdere klachten gekregen? 
Sam84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Timn,

Volgens mij heb ik iets soortgelijks, danwel hetzelfde.

Ik zit op dit moment in het buitenland (binnen EU) en heb zojuist een sms ontvangen dat ik boven de 100 euro dataverbruik zit.

Normaal gesproken maak ik nooit gebruik van data in het buitenland via het mobiele netwerk maar de "Alles op reis aan" bundel a 2 euro per dag heeft mij over de streep getrokken (ik heb een abbonement en ben al meer dan 10 jaar klant bij Vodafone).

Op deze voorwaarden ben ik dan ook gebruik gaan maken van mobiele data in het buitenland. Geschrokken van de sms heb ik meteen ingelogd om te kijken hoe de zaken ervoor staan. BIJNA 200 Euro verbruik op dit moment!!!

Meteen het nummer van de klantenservice (vanuit het buitenland) opgezocht. Helaas was het bijzonder druk en met deze kosten blijf ik niet vrolijk aan de lijn hangen.

Nu stuit ik op dit forum en hoop ik dat dit een "foutje" is. Ik heb namelijk netjes elke dag de data tellers in mijn Iphone op Nul gezet om ervoor te zorgen dat ik binnen mijn bundel blijf.

Beste Vodafone, als ik terug ben hang ik weer aan de lijn, alleen is zorgeloos op vakantie gaan op deze manier voor mij een stuk moeilijker en schaadt het mijn vertrouwen in jullie dienstverlening.

Mvg,

Sam

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic