Wanneer denkt Vodafone de structurele problemen rondom my Vodafone nu eindelijk eens serieus op te gaan lossen? Dit probleem speelt nu al meer dan een half jaar en het einde is niet in zicht. Wat gaat er fout:
- Structurele foute weergave van het dataverbruik.
- De Windows Phone app werkt al maanden niet meer.
- Sms over bundeloverschrijding klopt niet. Kreeg sms dat ik nu beperkt internet had, maar bleef gewoon doorgaan met 37 Mbit.
- Ik heb een Red Business Super-3. Volgens my Vodafone mag ik nu ineens 2GB aan data in het buitenland gebruiken.
- Android app getest: Sorry, er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw (2).
- Foute weergave van bundels. Mijn 5GB bundel had maar 1GB
- Door verkeerde voorlichting en totaal verschillende antwoorden van medewerkers 200 euro overschrijding buitenbundelkosten. Is wel gecrediteerd, maar de systemen bij Vodafone merken dit gewoon niet op.
Het wordt nu echt tijd dat Vodafone dit gaat oplossen, want anders zou dat wel eens veel abonnementen kunnen gaan schelen. Ik raad mijn klanten altijd Vodafone aan, maar dit gepruts wil ik ze eigenlijk niet meer aandoen en met een aankomende verlenging van zo'n 500 abonnementen ga ik zeker eens rondkijken bij KPN en T-Mobile.
Het bizarre is dat het soms maanden goed werkt en dan weer maanden niet. Je kunt als goed betalende klant gewoon niet controleren wat je verbruikt. En als je klantenservice belt krijg je op maandag verhaal A en op dinsdag verhaal B. Iedereen doet daar maar wat. Zelfs als je onderling doorverbonden wordt krijg je een ander verhaal. Gisteren iemand van de "Smartphone Crew" aan de lijn. Had weer een compleet nieuw verhaal. Hij wilde zijn beweringen echter niet schriftelijk aan me bevestigen, anders vrees is dat het hem een hoop geld had gekost.
Dus Vodafone, los deze problemen op!