mountainbikert

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Structureel probleem My Vodafone

Wanneer denkt Vodafone de structurele problemen rondom my Vodafone nu eindelijk eens serieus op te gaan lossen? Dit probleem speelt nu al meer dan een half jaar en het einde is niet in zicht. Wat gaat er fout:


  • Structurele foute weergave van het dataverbruik.
  • De Windows Phone app werkt al maanden niet meer.
  • Sms over bundeloverschrijding klopt niet. Kreeg sms dat ik nu beperkt internet had, maar bleef gewoon doorgaan met 37 Mbit.
  • Ik heb een Red Business Super-3. Volgens my Vodafone mag ik nu ineens 2GB aan data in het buitenland gebruiken.
  • Android app getest: Sorry, er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw (2).
  • Foute weergave van bundels. Mijn 5GB bundel had maar 1GB
  • Door verkeerde voorlichting en totaal verschillende antwoorden van medewerkers 200 euro overschrijding buitenbundelkosten. Is wel gecrediteerd, maar de systemen bij Vodafone merken dit gewoon niet op.
Het wordt nu echt tijd dat Vodafone dit gaat oplossen, want anders zou dat wel eens veel abonnementen kunnen gaan schelen. Ik raad mijn klanten altijd Vodafone aan, maar dit gepruts wil ik ze eigenlijk niet meer aandoen en met een aankomende verlenging van zo'n 500 abonnementen ga ik zeker eens rondkijken bij KPN en T-Mobile.

Het bizarre is dat het soms maanden goed werkt en dan weer maanden niet. Je kunt als goed betalende klant gewoon niet controleren wat je verbruikt. En als je klantenservice belt krijg je op maandag verhaal A en op dinsdag verhaal B. Iedereen doet daar maar wat. Zelfs als je onderling doorverbonden wordt krijg je een ander verhaal. Gisteren iemand van de "Smartphone Crew" aan de lijn. Had weer een compleet nieuw verhaal. Hij wilde zijn beweringen echter niet schriftelijk aan me bevestigen, anders vrees is dat het hem een hoop geld had gekost.

Dus Vodafone, los deze problemen op!
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Je topic ''Structureel probleem My Vodafone'' is verplaatst naar Apps & Diensten, http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Structureel-probleem-My-Vodafone/td-p/229095
mountainbikert
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom is ie verplaatst? Dit heeft duidelijk met mijn Red abbo te maken. Andere Red abbo's hebben er geen last van. Graag weer terugplaatsen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mountainbikert ,

Ik zie aan je bericht dat dit grote deels over My Vodafone gaat en daarom heb ik dit verplaatst. Dit is totaal niet erg of en groot probleem.
Ik zie dat je meerdere berichten post op het forum om bijna hetzelfde onderwerp, zo zorg je ervoor dat dit onderwerp niet en oogpunt wordt om te worden bekeken. 1 topic is echt meer dan genoeg ;).
mountainbikert
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook goed, maar wie gaat mijn vragen beantwoorden dan? Of gaan jullie alleen doorverwijzen naar de support op 1200?

mountainbikert
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even een duimpje omhoog voor de super support hier! Al 2 dagen geen enkel antwoord, behalve van een moderator die een post mag verplaatsen.

Applaus!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @mountainbikert Mijn collega @Per heeft getracht te reageren op je bericht maar blijkbaar is er iets misgegaan met de verzending van zijn bericht. Met betrekking tot de My Vodafone problemen i.c.m. Windows Phone toestellen: Sommige gebruikers kunnen helaas nog problemen ervaren. Dit is bij ons bekend en onze collega's van de technische afdeling zijn druk bezig om dit alsnog z.s.m. op te lossen. Indien je momenteel nog problemen ervaart kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen een case voor je aanmaken en dit verder laten nakijken. Daarnaast geef je aan problemen te ervaren met de weergave van het dataverbruik en het ontvangen van sms notificaties. Deze zijn grotendeels opgelost. Als je hiermee nog problemen ervaart kun je ook het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Via het forum kunnen we dergelijke specifieke problemen niet oplossen. Feedback is natuurlijk altijd welkom en deze geven we in ieder geval door aan de betreffende afdelingen. Bedankt.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic