Hoi
@Mer,
Welkom op het Vodafone Forum. Ik kan me voorstellen dat je in een lastige situatie zit! Ik ben bang dat ik je niet helemaal kan helpen, maar hieronder zal ik het zo goed mogelijk proberen.
In dit geval denk ik dat beste optie is om daar een Apple winkel te bezoeken. Ik krijg regelmatig het signaal van klanten dat ondanks ze deze winkels vaak niet het verkooppunt zijn ze soms niet moeilijk doen om je telefoon te vervangen of een andere oplossing te bedenken. Uiteraard kan ik hier geen beloftes over doen, dit gaat over de extra service van een winkel buiten Vodafone om. Maar mocht er een Apple winkel in de buurt zijn dan kan het mogelijk een oplossing zijn.
Om je telefoon via ons te laten repareren kun je normaal het beste een van onze winkels bezoeken. Ik begrijp dat dit de komende tijd geen optie is. Je kunt je telefoon echter ook opsturen (aangetekend). Dit kan ook vanuit het buitenland. Kijk voor meer informatie hierover op
onze website. Je kunt bij stap 3 en vervolgens "Je hebt geen Vervangend Toestel Service" het adres terugvinden. Hier kun je ook het reparatieformulier vinden. Het kan zijn dat je wel Vervangend Toestel Service hebt, echter wordt je telefoon alleen opgehaald op een locatie binnen Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.
Je kunt ook de foto's die je hebt gemaakt plaatsen in dit topic. Heel misschien dat er toch een andere oplossing mogelijk is zonder reparatie. Er zitten veel andere gebruikers waaronder ook experts op ons Forum. Wellicht dat hiervan iemand je verder kan helpen wanneer je meer informatie verstrekt over de verstoring. Echter is de kans wel groot dat een reparatie een must is.
We hebben overigens geen e-mailadres, je kunt wel een chat starten via
deze site. Voor klachten en complimenten kan dit
formulier worden gebruikt. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in
dit topic.