Mer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Strepen in scherm (zelfs na reparatie dynafix)

Geachte vodafone

Ik weet dat dit niet de ideale manier is om in contact met u te komen maar ik heb momenteel geen andere mogelijkheid. Ik heb een iphone 5 en in juni had die een aantal problemen zoals de batterij maar ook dat ik steeds strepen in mijn beeld kreeg en dat ik daardoor mijn telefoon niet meer kon gebruiken. Aangezien ik een garant verzekering heb heb ik toen mijn telefoon laten repareneren door jullie via dynafix. De batterij werkt momenteel uitstekend maar het probleem met de strepen is niet verholpen.

Momenteel zit ik in het buitenland voor een halfjaar maar nu heb ik dus een telefoon die niet functioneert. Ik kan de klantenservice niet bellen aangezien mijn telefoon het niet doet en ook niet langs een winkel gaan want ik bevind me in amerika vandaar dat ik het via deze weg probeer. Ik ben zeer teleurgesteld in de service van vodafone dat ik dus letterlijk niemand kan bereiken en dat mijn telefoon niet goed gerepareerd is aangeizen ik dus nu alleen in het buitenland zit en mijn familie niet kan bereiken via mijn telefoon.

Hoe kan ik dit probleem met de strepen nu laten oplossen? want ik neem niet aan dat dynafix mijn telefoon in amerika kan komen ophalen bovendien is het bij de eerste reparatie niet gelukt het probleem op te lossen, dus heb ik er weinig vetrouwen in. Ik heb foto's gemaakt met mijn fotocamera van hoe mijn telefoon er nu uitziet die zou ik kunnen sturen als bewijs.
Mijn vraag is dus eingelijk hoe ik dit kan laten repareren aangezien dit valt onder de verzekering en de eerdere reparatie niet succesvol was. Als dit een zaak is die niet op het forum besproken kan worden, is er dan een email adress wat ik kan mailen aangezien bellen en langskomen geen optie zijn.

met vriendelijk groet

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Mer,

Welkom op het Vodafone Forum. Ik kan me voorstellen dat je in een lastige situatie zit! Ik ben bang dat ik je niet helemaal kan helpen, maar hieronder zal ik het zo goed mogelijk proberen.

In dit geval denk ik dat beste optie is om daar een Apple winkel te bezoeken. Ik krijg regelmatig het signaal van klanten dat ondanks ze deze winkels vaak niet het verkooppunt zijn ze soms niet moeilijk doen om je telefoon te vervangen of een andere oplossing te bedenken. Uiteraard kan ik hier geen beloftes over doen, dit gaat over de extra service van een winkel buiten Vodafone om. Maar mocht er een Apple winkel in de buurt zijn dan kan het mogelijk een oplossing zijn.

Om je telefoon via ons te laten repareren kun je normaal het beste een van onze winkels bezoeken. Ik begrijp dat dit de komende tijd geen optie is. Je kunt je telefoon echter ook opsturen (aangetekend). Dit kan ook vanuit het buitenland. Kijk voor meer informatie hierover op onze website. Je kunt bij stap 3 en vervolgens "Je hebt geen Vervangend Toestel Service" het adres terugvinden. Hier kun je ook het reparatieformulier vinden. Het kan zijn dat je wel Vervangend Toestel Service hebt, echter wordt je telefoon alleen opgehaald op een locatie binnen Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Je kunt ook de foto's die je hebt gemaakt plaatsen in dit topic. Heel misschien dat er toch een andere oplossing mogelijk is zonder reparatie. Er zitten veel andere gebruikers waaronder ook experts op ons Forum. Wellicht dat hiervan iemand je verder kan helpen wanneer je meer informatie verstrekt over de verstoring. Echter is de kans wel groot dat een reparatie een must is.

We hebben overigens geen e-mailadres, je kunt wel een chat starten via deze site. Voor klachten en complimenten kan dit formulier worden gebruikt. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic