Markus81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Strepen in het beeld. Bekend probleem bij Samsung.

Goedendag,

Sinds 3 maanden heb ik een Samsung S7 edge en het scherm begon na 2 maanden al kuren te vertonen ( grijze strepen in het beeld )

Ik heb gewacht met melden omdat dit een bekend probleem bij Samsung is en zei misschien nog met een oplossing kwamen. Dit was helaas niet zo

Heb de android versie van m'n smartphone geupdate om te kijken of het probleem zelf te verhelpen was. Helaas heeft dit niet mogen baten.

Graag een oplossing, mijn telefoon valt nog steeds binnen de garantie maar eigenlijk heb ik een DOA gehad ( dead on arrival )

Moet ik hiervoor de helpdesk hebben of een vodafone winkel ?

Alvast bedankt.
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi hoi Markus81,

Geen pretje dat je een DOA hebt. Had je deze binnen de 2 weken aangemeld was deze omgeruild voor hetzelfde toestel. In dit geval lees ik dat je het toestel inmiddels al langer hebt en daardoor raakt deze wel in aanmerking voor een reparatie.

Je kunt het toestel via de winkel ter reparatie sturen of als je wilt online (meer informatie).
Markus81
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

In de wet staat dat het product deugdelijk moet zijn. Ik heb dus geen deugdelijk product ontvangen want deze is defect gegaan binnen een bepaalde tijd ( in dit geval 2 maanden ) Garantiebepaling is toch even wat anders.

Ik ga langs de vodafone winkel voor een nieuw toestel en anders even de belbus erbij 🙂 Jammer dat ik er zelf achteraan moet terwijl het een omruil geval betreft

Bedankt in ieder geval voor je reply.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Markus81,

Je hebt inderdaad recht op een deugdelijk product zoals dat in de wet staat. In het geval van 2 weken (14 dagen, ook wel de bedenktijd genoemd) dient het toestel wel te worden omgeruild voor hetzelfde toestel.
Je hebt de DOA pas na 2 maanden vermeld. Een DOA is altijd binnen de 2 weken vast te stellen, na 2 maanden betreft het een fabrieksfout die door de fabrikant wordt opgenomen.

De verkoper moet wel het recht gegeven worden om het toestel ter reparatie te bieden.

We horen graag van je terug hoe het in de winkel is opgelost.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hallo Markus81,

Omdat we nog niets hebben gehoord kan het topic mogelijk binnenkort worden gesloten. Mocht je nog willen reageren of vragen hebben is het forum altijd bereikbaar.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic