Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes

Streamen zonder stress met nieuwe Vodafone-abonnementen

http://voda.fo/ne/wdola 3 maanden onbeperkt data, flexibiliteit bij samenstellen abonnement en all-in abonnement voor grootverbruikers

Update: Sinds 16 april 2018 is de actie afgelopen en zal de ‘3 maanden onbeperkte data’ niet meer te worden aangesloten.

Het mobiele-datagebruik in Nederland neemt elk jaar sterk toe, mede door de grote populariteit van apps om video en muziek te streamen. Toch is het voor veel mensen lastig in te schatten hoeveel MB’s ze gaan gebruiken met hun nieuwe abonnement. Daarom biedt Vodafone als eerste en enige provider in Nederland bij zijn nieuwe Smart-, Red- en Black-abonnementen standaard de eerste 3 maanden onbeperkt data. Daarnaast krijg je meer flexibiliteit bij het samenstellen van jouw abonnement. De nieuwe Vodafone-abonnementen zijn verkrijgbaar vanaf 4 april 2016.

FAQ

Waarom geven jullie 3 maanden onbeperkt data?
Kies je dan ook pas na 3 maanden een bundel of doe je dat al in het begin?
Betreft dit een tijdelijk aanbod?
Voor wie geldt dit aanbod?
Er is ook een Start-abonnement, waarom geldt het aanbod daarvoor niet?



Waarom geven jullie 3 maanden onbeperkt data?
Het mobiele-datagebruik in Nederland neemt elk jaar sterk toe, mede door de grote populariteit van apps om altijd en overal video en muziek te streamen. Toch is het voor veel mensen lastig in te schatten hoeveel MB’s ze gaan gebruiken met hun nieuwe abonnement. Wat is er dan leuker dan 3 maanden alle mogelijkheden van je nieuwe smartphone en ons 4G-netwerk te ontdekken zonder na te denken over een datalimiet of extra kosten?

Kies je dan ook pas na 3 maanden een bundel of doe je dat al in het begin?
Je kiest in het begin gewoon de databundel die bij je past als je het abonnement aanschaft, maar na de 3 maanden onbeperkt data kun je deze aanpassen als je dat wilt. Ook gedurende de rest van je abonnement kun je binnen je abonnementsvariant gratis maandelijks je databundel omhoog of omlaag bijstellen.

Betreft dit een tijdelijk aanbod?
Nee, we bieden dit standaard aan bij onze nieuwe Smart-, Red- en Black-abonnementen die vanaf 4 april beschikbaar zijn.

Voor wie geldt dit aanbod?
Voor alle nieuwe en verlengende klanten die vanaf 4 april kiezen voor een van onze nieuwe Smart-, Red- en Black-abonnementen.

Er is ook een Start-abonnement, waarom geldt het aanbod daarvoor niet?
Start is een abonnement voor mensen die geen of slechts af en toe data gebruiken, voor hen is dit aanbod niet of minder relevant.

12 Reacties 12
marcelnl1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooie abonnementen!

Ik heb net (vorige week) mijn Vodafone abonnement verlengd. Heb nu een bundel met 7GB + Onbeperkt bellen en sms'en voor 36.- p/mnd. Ik hoop dat jullie dit abonnement nog kunnen omzetten naar de nieuwe abonnementsvorm, het voelt nu een beetje alsof ik net de boot (in de vorm van 5GB meer data) misloop.

Thanks!
Anonymous
Niet van toepassing
Hi

Neem hiervoor vanaf 4 April contact op met de afdeling migratie. Mijn collega's kunnen vanaf dat moment kijken of ze iets kunnen betekenen hierin voor je.
Phenomenon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven,
Ik ben ook iemand met een bestaand abonnement. Jaren geleden werd mijn onbeperkte datalimiet (oud abonnement had dat namelijk nog) op een gegeven moment automatisch door jullie omgezet naar een Red Super 6GB. Ofwel mijn datalimiet werd uit zich zelf verlaagd. Nu is het andersom en moet er straks contact worden opgenomen met migratie!! En zal je waarschijnlijk moeten verlengen wil je ook maar iets van het voordeel hebben. Waarom gebeurt het nu niet gewoon automatisch zonder dat je moet verlengen. Zoiets heet volgens mij meten met twee maten.
Yluken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mag er toch wel van uitgaan dat bestaande abonnementen aangepast worden met meer data? Zag dat bij mij vrouw met haar KPN abonnement ook gebeuren namelijk.
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik vindt de communicatie niet helemaal duidelijk, het bericht op nu.nl zegt:
-De bestaande Red-abonnementen worden vernieuwd met grotere databundels van 1,5 tot 12 GB. -> dit geeft het idee dat de bv de red super abbonementen vanaf 4-4 overgaan naar 12 gig

Op facebook staat:
- er is nog geen idee wat we met betaande klanten doen, informeer hiervoor na 4-4

Wat is nu juist? want op de sitre van vodafone zelf kan ik namelijk niks vinden.

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Dit is toch duidelijk, zie het eerste bericht in dit topic

:Voor wie geldt dit aanbod?
Voor alle nieuwe en verlengende klanten die vanaf 4 april kiezen voor een van onze nieuwe Smart-, Red- en Black-abonnementen.

Dus alleen voor nieuwe klanten per 4 April 2016. Plus bestaande klanten die vanaf 4 April 2016 hun abonnement verlengen.

Overigens vind ik het jammer dat Vodafone de buitenland-data-voordeel-BloX niet flink gaat verhogen. Daar is veel vraag naar geweest, in het afgelopen jaar. Vooral naar de buitenland-voordeel-Blox die je in de Vodafone Voordeellanden kunt gebruiken.

Jammer. Gemiste kans.

Succes!

Netwerker
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ja en dat bracht me aan het twijfelen, je kan het lezen als: alle nieuwe abbonementen krijgen de nieuwe pakketten en 3 maanden onbeperkt. Ik las het dat het enkel om de 3 maanden gaat en over de nieuwe abbonementen wordt niet veel gezegd.

maar we wachten wel af ????
Anonymous
Niet van toepassing
De klanten met de oude red abonnementen kunnen na 4 april checken of het mogelijk is om te migreren naar de nieuwe red abonnementen.
Phenomenon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven,
Mijn opmerking helemaal bovenaan in deze discussie blijft nog steeds hetzelfde. Met het verwijzen naar 4 april of naar de afdeling migratie vond en vindt ik nog steeds dat Vodafone zich er gemakkelijk vanaf probeert te maken. Had hier iets meer meedenken met de klant verwacht. Helemaal nu blijkt dat er volgens een grootscheeps onderzoek van P3 er qua dekking en prestatie van het mobiele netwerk tussen de vier grootste mobiele netwerken geen verschil meer zit. En je nu bij Tele2 (één van die vier) nu voor 32 euro in de maand een abonnement hebt met onbeperkt bellen en sms-en plus 24GB. Ja, inderdaad 24GB!! En dan moet je bij Vodafone als bestaande klant op het moment dat jullie naar de helft daarvan gaan (12GB) contact gaan opnemen om te kijken wat er mogelijk is. Gemiste kans
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Update: Sinds 16 april 2018 is de actie afgelopen en zal de ‘3 maanden onbeperkte data’ niet meer te worden aangesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic