yamahafz8

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Storring 3G netwerk regio nootdorp

Beste Vodafone
 
 
Veel mensen hebben last van de 3G verbinding die weg valt.
 
Kunnen jullie hier naar kijken
 
Met vriendelijke groet,
 
Richard
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Aub je topic in het juiste board plaatsen.
its_me_mo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de hele dag al last met mn internetverbinding. Op t moment heb ik alleen maar bereik via mn wifi
yamahafz8
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ligt eraan wat voor je toestel heb maar je kan je internet instellen herstellen of je tel naar 2 G zetten en dan weer naar 3G of batterij eruit en opnieuw verbinding maken met netwerk
yamahafz8
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja, in de hele aanloop naar 4g moet ik zeggen dat ik dergelijke klachten bij alle netwerken heb ervaren. Het 3g netwerk heeft zijn capaciteit bereikt en heeft hierdoor geregeld problemen met stabiliteit dn dekking. Ik kwam hierachter door een aantal zakken uit te proberen in 3g en 2g modus en moest constateren dat toestellen behoorlijk raar kunnen doen als 3g niet zo stabiel is. bijvoorbeeld dat je accu binnen no time leeg is, ookal doe je er niets mee. Dat is geen defect van je toestel maar eigelijk een blijk dat je toestel doet waar hij voor gemaakt is. providers hadden er misschien goed aan gedaan de consument uit te leggen wat er nu speelt en waarom 4g en alle freqenties zo belangrijk zijn. Zie al wat er gebeurt als ze 3g over het 900 Mhz kunnen laten lopen. Dit geld echt voor alle netwerken. Waar denk ke dat al die storingen vandaan zijn gekomen. Als ik mij niet vergis is het juist KPN die hier in het afgelopen jaar het meeste last van van wat ik in de media heb bijgehouden.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hebben jullie nog steeds problemen in die regio? Ik zie namelijk geen storingen of werkzaamheden die dit weekend plaats hebben gevonden.

Check even de stappen in onderstaand topic en post in dit topic weer je bevindingen. Dan kunnen wij jullie gerichter helpen.

http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerksupport/Geen-Netwerk-wat-kan-je-zelf-doen/td-p/74490
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic