Morayan

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing

Heb nog steeds geen netwerk ook al heb ik meerdere keren mijn tel aan/uit gezet het zou opgelost moeten worden. ongelooflijk zeg schandalig dit zeg .ik ga gelijk mijn abonnement opzeggen
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).
Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen. We willen benadrukken dat 112 nog steeds bereikbaar is.
Het kan daarnaast helpen om in de tussentijd het toestel uit en aan te zetten.
Meer info over de storing vind je hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic