Jeroen24

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing

Krijgen we alles klant ook bericht als het helemaal verholpen is want ik zit nu al 4 uur zonder netwerk en om eerlijk te zijn vind ik het nu wel een beetje vervelend worden
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Jeroen24 ,

Ik kan begrijpen dat het erg vervelend is.

Tot op heden kan je inderdaad hinder ondervinden van de storing. Via dit topic zal worden gecommuniceerd als de storing is opgelost.

Vriendelijke groet,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine update

We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.

We willen benadrukken dat 112 nog steeds bereikbaar is.
Meer lees je hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic