Kelvinb9

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing???

I de storing inmiddels verholpen? Krijg nl npg steeds geen netwerk
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi LiwanuKelvinb9
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volg deze topic: Netwerkstoring
Je krijgt dan vanzelf een mailtje als er iets op is aangepast 🙂

PS: zojuist heb ik weer Vodafone (misschien jij ook?)
Even je toestel uit zetten en weer aan, dat wil wel helpen en anders toch even wachten nog!
Kelvinb9
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas nog niks, bedankt voor je reactie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Iemand van Vodafone heeft zojuist een nieuwe update geplaatst in het storingstopic. Ik adviseer je om dat topic in de gaten te houden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
update:

We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.

We willen benadrukken dat 112 nog steeds bereikbaar is.
In dit topic lees je er meer over https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic