MaartjeP schreef:
Rowan87 schreef:
Goedemiddag,
Ik kreeg onderstaand bericht van jullie en ik ben totaal niet tevreden met jullie dienstverlening ( zie onderstaand bericht )
Het is niet mogelijk om eerder dan de einddatum van je contract 8 maart 2015 over te stappen naar een andere provider.
Er zijn wel 3 extra masten op langere termijn gepland in jouw omgeving.
Er is nu in de Meern een overbelasting op het netwerk en vooral het UMTS netwerk is overbelast.
Dus ik zou je het volgende willen adviseren ;
switch van 3G naar 2 G. Met jouw IPhone gaat dat als volgt;
Menu - instellingen - algemeen - netwerk - Schakel 3G in of uit.
Daarna geef je je sim een update op het netwerk als volgt;
Ga naar menu > instellingen > algemeen
Selecteer ‘stel opnieuw in’
Kies de optie ‘herstel netwerkinstellingen’
Ik hoop dat dit leidt tot een verbetering!
Dit is toch geen oplossing???
Hi Rowan,
Zonder enige achtergrondinformatie is het lastig om je meer informatie te geven. Kun je ons vertellen wat er precies aan de hand is? Wij hebben via het forum namelijk geen toegang tot jouw gegevens dus we kunnen het helaas ook niet zelf nakijken. Ook is het forum ervoor bedoeld dat andere forumgebruikers je met je vraag of klacht kunnen helpen. We horen dus graag van je welke problemen je precies ervaart en welke stappen je al hebt ondernomen.
Kom op Maartje.
Zelfs wij, klanten, zien wat hier is gebeurt.
Klant heeft blijkbaar geen of slecht bereik / internet (snelheid).
er wordt doorleuk gezegd ga maar op 2G zitten (WTF?!) en doe een netwerk update. Oh ja er komt oooooooooooit een extra mast maar tot die tijd ben je de sigaar en blijf je lekker betalen voor een niet (goed) werkende dienst.
Maar we laten je niet gaan ook al kunnen we je niet bieden waar je voor betaald...