Alles

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing postcode gebied 2381

Sinds vorige week is er in de regio 2381 niet normaal meer te bellen. Heb zelfs telefonisch mijn beklag gedaan en zelfs via de chat. Hier zou ik per sms en email bevestiging van krijgen, maar tot op heden heb ik niks gehoord. Ik heb een zakelijk abonnement en heb er momenteel helemaal niks aan. Ik kan mijn personeel niet bereiken en andersom ook niet. Mijn vrouw heeft ook een contract bij Vodafone en ook deze heeft totaal geen bereik. Ook zij heeft al meerdere keren telefonisch een klacht door gegeven.

We hebben al telefoons gewisseld, sim kaarten geruild, zelfs een nieuwe sim gehaald in de winkel....
Haalt allemaal niks uit. Het probleem zit bij jullie.

Helaas is er tot op heden niks verbeterd.

Gaan jullie er nog wat aan doen of moet ik iedere dag naar de klantenservice bellen?
1 Reactie 1
NewBridgesMarni

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
zie ook mijn post over storing gebied 3316. Lijkt er op qua storing en qua houding van vodafone: ontkennen tot je er niet meer omheen kunt. Schijnt volgen medewerker met 4G uitrol te maken te hebben.
En helemaal mee eens dat je als zakelijke klant écht niet zo behandeld wil worden. Mijn bedrijf zit inmiddels bijna helemaal bij KPN en ik verdedigde lange tijd nog mijn vodafone keuze, maar dat gaat rap achteruit nu ze je als klant niet serieus nemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic