RobR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing online rekening

Hallo,

Ik heb al maanden een storing dat ik mijn online rekeningen niet op kan halen.
Deze heb ik nodig voor de boekhouding. Ik heb er 3 maanden geleden ook al eens voor gebeld en toen kreeg ik de benodigde rekeningen per mail maar de storing is inmiddels nog steeds niet opgelost.
Ik zou ze graag zelf kunnen downloaden.

Toen ik nog een prive abonnement had, heb ik nooit problemen ondervonden. Het is nu omgezet naar een zakelijk account en geeft het dus wel problemen.
Ik log in op het zakelijk gedeelte van My Vodafone.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Mvg,

Rob

3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Rob,

Log je in met je 06 nummer of met de gebruikersnaam van het hoofdaccount? Want je moet bepaalde rechten hebben om de facturen in te zien.
Mocht het nu niet lukken raad ik je aan nog eens contact op te nemen met de klantenservice en je account te laten nakijken, mijn collega's kunnen dan ook direct de facturen doorsturen natuurlijk.
RobR
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik meld me aan met de gebruikersgegevens van het hoofdaccount.

Kan er op deze manier niet de rechten aangepast worden? Ik heb vandaag al meerdere keren naar de klantenservice gebeld maar ook dat lukte niet. Ik kon geen goede keuze maken en alsnog overige vragen koos werd de verbinding verbroken. Dus al met al had ik het vanmorgen al helemaal gehad met de klantenservice...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nee, via het forum niet maar je kunt altijd even contact opnemen via facebook of twitter. Wel raar dat je niemand aan de lijn kreeg. Belde je gewoon 1201? Dan hoor je een collega te krijgen. En als je geen passende optie vind, dan kies er gewoon één (bv vragen over je abonnement). Mijn collega's kunnen je altijd doorverbinden met de juiste afdeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic