Niet van toepassing

Storing omgeving amersfoort Station

Hallo,
 
De site meld dat er geen storingen zijn maar ik heb de hele ochtend al geen bereik.
zovel data als telefoon
 
28 Reacties 28
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey all,

De problemen in Amersfoort zijn bekend. Onze technici hebben inmiddels voldoende info verzameld om naar een oplossing toe te werken. Hopelijk is het nu snel opgelost.
Stel je telefoon zolang in op 2G/GSM om in elk geval telefonisch bereikbaar te zijn. Dat zou moeten helpen.
joon45

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laat Vodafone het ons ook weten als de storing daadwerkelijk opgelost moet zijn? Of moeten we zelf maar blijven proberen om te schakelen op 3G?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi joon45,

Houd ons Vodafone forum in de gaten! Hier vind je de laatste updates.
Smokesausage

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jongens, hoe lang moet dat duren? We zijn nu 6 dagen verder. Kunnen jullie iets specifieker aangeven wanneer het probleem is opgelost?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi joon45,

Helaas kan ik niet exact aangeven wanneer het probleem opgelost zal zijn. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
De technische dienst fluistert mij in dat de problemen nu opgelost zouden moeten zijn.
Ervaren jullie nog signaalproblemen probeer dan a.u.b. de volgende opties:
•battery-pull: haal de batterij uit het toestel terwijl het toestel nog aanstaat. Laat de batterij minimaal 30 seconde uit het toestel en plaats hem terug.
•vliegtuigstand: voor toestellen waar de batterij niet eruit gehaald kan worden, zet het toestel een minuut op vliegtuigstand en schakel het dan weer in
•simkaart verwijderen: verwijder de simkaart voor minimaal 60 seconden
•internetinstellingen: ervaar je problemen met 3G en je internetverbinding, probeer dan eens de internet instellingen opnieuw te programmeren. Helpt dit nog niet, verwijder dan de proxy server uit de instellingen.

Kunnen jullie bevestigen dat het is opgelost?
Smokesausage

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het werkt wel, maar hetis zeer traag
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey smokesausage,

Raar dat het nog steeds traag is want we hebben verder geen meldingen meer ontvangen. Haal anders toch nogmaals je simkaart uit je toestel zodat je simkaart zich opnieuw op het netwerk registreert. Misschien werkt het daarna wel weer.

Hoe zit het bij de rest? Ervaren jullie nog problemen of werkt alles inmiddels weer? We horen het graag!
Smokesausage

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds heel traag op station Amersfoort. Zo vreemd is dat toch niet, op alle grote stations is 3G niet vooruit te branden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic