Bas1405

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing nummerbehoud ... slecht info klantenservice.

Jullie worden bedankt bij Vodafone, wat een rotbedrijf. Ik kocht bijna 2 weken geleden een prepaid kaartje voor nummerbehoud. De winkel kon het niets doen ivm storing, als je geregeld belt met de klantenservice 'tjah we kunnen niets, u moet maar wachten'. Online steeds kijken "Helaas. Door technische problemen is het tijdelijk niet mogelijk om je nummer over te zetten naar Vodafone Prepaid".

Dan durft iemand aan de telefoon te zeggen, 'we doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen'. Als dit weken gaande is, dan maak je je als bedrijf belachelijk met zulke uitspraken.

Elke keer is er wel wat bij Vodafone. Dit is niet de eerste keer en in het verleden zijn meer storingen geweest, nu ben ik bij mij andere provider afgesloten en moet ik extra kosten betalen om het nummer te heractiveren.

Ik zit nog steeds met die prepaid kaart van Vodafone... waarom komt een medewerker bij Vodafone niet met de juiste informatie naar voren, laat je eens goed informeren 'wat voor storing' er gaande is en wat de verwachtingen zijn. Interne communicatie bij jullie laat ook wat te wensen over!!

Het is zaterdag 14 april 2018 en mijn nummer dat overgezet moest worden werkte deze ochtend niet meer.

Vodafone is wereldwijd een groot bedrijf, dit is echt een lachertje dat het probleem niet binnen 24 uur hebben kunnen oplossen. Misschien tijd om die directeur een schop onder z'n kont te geven, vertrekken!!
7 Reacties 7
Silence55

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Klantenservice kan het eenvoudigste nog niet verwerken, dus ga net als ik gedaan heb na vele jaren ook vertrekken! Super, de super waardeloos. Men kan niets nakijken aangaande afspraken o.d. en zijn verbaasd als je met bewijzen komt! Krijg je ook nog als reactie: ik begrijp je probleem niet na het verhaal op hun site te hebben geplaatst!
Silence55

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het gaat bij mij NIET om nummerbehoud overigens.,mijn verhaal staat op de site... Even ter informatie ze weten het verschil ook niet tussen een nieuw nummer en het bestaande nummer wat je niet meer wilt gebruiken.
bas001

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
- de klantenservice vodafone: op zaterdag kunnen wij uw telefoonnummer niet porteren van Tele2 naar Vodafone... onzin antwoord, natuurlijk kan een telecombedrijf (dus ook Vodafone) een telefoonnummer porteren op zaterdag.
- de klantenservice vodafone: u dient eerst bij Tele2 uw telefoonnummer op een prepaid kaart te zetten, voordat u deze naar Vodafone prepaid kan porteren (weer een onzin antwoord).

En die dame wist heel zeker waar ze mee bezig was bij Vodafone aan de telefoon. En dan verwijst zo'n dweil je vervolgens naar de winkel. De winkel doet niets met nummerporting, dat moet de klant dan zeggen tegen iemand die bij Vodafone werkt... lol.

Vandaag 16 apri 2018 is nog steeds storing en kan je nog steeds geen nummerportering aanvragen via de website.

Tele2 is zo vriendelijk geweest om mijn telefoonnummer op maandag 16 april 2018 weer te her-activeren. Ik maakt alleen maar kosten om mijn nummer te behouden. Nu zet ik binnenkort mijn telefoonnummer maar op
tele2/tmobile prepaid.




arjan_fcs

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook ik moet extra kosten maken om een nummer te blijven behouden welke ik in gebruik heb om bereikbaar te zijn voor mijn klanten. Vodafone geeft netjes aan op de site dat je een prepaid kaart moet bestellen. Deze activeren en daarna via de site nummerbehoud regelen.
Je kopt een prepaid kaart
Deze activeer je.
Dan krijg je een storing mij nummerbehoud.
Bellen met de Helpdesk. We hebben een kleine storing morgen werkt het weer.
Volgende dag weer proberen weer storing. Bellen met de helpdesk. Het probleem is nog niet opgelost. Probeer het later deze week weer.
Vrijdags weer een poging. Storing Weer gebeld met de foutcode. We zetten nummerbehoud voor u in het systeem. Over een paar dagen moet het werken.
Dinsdag geen nummerbehoud. Op de site staat dat het tijdelijk niet meer mogelijk is. Helpdesk kan niets vinden over nummerbehoud en stuurt mij naar een Vodafone winkel.
Zodra ik tijd heb om daar langs te gaan. 25 km heen en terug rijden naar de dichtsbijzijnde. Parkeergeld betalen. Een vriendelijke Vodafone medewerker vraagt het voor mij na. Is verbaast dat ik naar de winkel moet komen want ook zij kunnen niets voor mij doen.
Inmiddels weer een tegoed moeten kopen bij mij vorige provider.
Dus kosten genoeg gemaakt. Maar een oplossing is er niet en er wordt totaal niet gecommuniceerd of het "tijdelijke" probleem dit jaar nog wordt opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via Twitter of Facebook hebben we de mogelijkheid om nummerbehoud naar Prepaid mogelijk te maken. Het is bij mij helaas ook niet bekend hoe lang het nog gaat duren. Hopelijk is het snel opgelost. Zodra het weer mogelijk is zal het worden vermeld op https://vodafone.nl/nummerbehoud.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic