Jullie worden bedankt bij Vodafone, wat een rotbedrijf. Ik kocht bijna 2 weken geleden een prepaid kaartje voor nummerbehoud. De winkel kon het niets doen ivm storing, als je geregeld belt met de klantenservice 'tjah we kunnen niets, u moet maar wachten'. Online steeds kijken "Helaas. Door technische problemen is het tijdelijk niet mogelijk om je nummer over te zetten naar Vodafone Prepaid".
Dan durft iemand aan de telefoon te zeggen, 'we doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen'. Als dit weken gaande is, dan maak je je als bedrijf belachelijk met zulke uitspraken.
Elke keer is er wel wat bij Vodafone. Dit is niet de eerste keer en in het verleden zijn meer storingen geweest, nu ben ik bij mij andere provider afgesloten en moet ik extra kosten betalen om het nummer te heractiveren.
Ik zit nog steeds met die prepaid kaart van Vodafone... waarom komt een medewerker bij Vodafone niet met de juiste informatie naar voren, laat je eens goed informeren 'wat voor storing' er gaande is en wat de verwachtingen zijn. Interne communicatie bij jullie laat ook wat te wensen over!!
Het is zaterdag 14 april 2018 en mijn nummer dat overgezet moest worden werkte deze ochtend niet meer.
Vodafone is wereldwijd een groot bedrijf, dit is echt een lachertje dat het probleem niet binnen 24 uur hebben kunnen oplossen. Misschien tijd om die directeur een schop onder z'n kont te geven, vertrekken!!