Een maand geleden heb ik voor een oudere vrouw een hybride abonnement aangevraagd met nummerbehoud van haar eigen nummer. Status nu: dat kan niemand van Vodafone vertellen. Oude nummer belt niet meer. Nieuwe tijdelijke nummer belt niet meer. En kan niet opgewaardeerd worden. Storing op my Vodafone voor hybride toestellen. Twee keer in de winkel geweest en 3 keer klantenservice gebeld. Maar niemand kan helpen en zegt: tja we weten niets over hybride, dat wordt allemaal online geregeld. Als Vodafone niet eens de status van zijn eigen klanten weet, wie dan wel?
Daarnaast ben ik één keer zeer brutaal te woord gestaan door een betweterige student die denkt slim te zijn. Vodafone, lanceer geen nieuwe diensten als ze nog niet werken. Voor nu: WAT TE DOEN, kunnen we binnen een aantal dagen bellen of is het advies naar een andere provider over te stappen? Klantenservice kan me niet helpen en weigert een leidinggevende me te woord te laten staat. Help dit dan misschien? En hierna op Facebook en Twitter?
Zijn er meer mensen met dit probleem?
*moderator edit* onderwerp aangepast van 'STORINGEN EN GEEN HULP VAN VODAFONE' naar 'Storing met Hybride en geen hulp van Vodafone.'. Het gebruik van caps lock komt schreeuwerig over en biedt geen meerwaarde.