Goedemiddag Annabelle,
dat is uitermate onhandig inderdaad..
Buiten het gebouw is de verbinding ook slecht. En het gekke is, dat deze problemen 'zomaar opeens' ontstaan lijken te zijn. In de afgelopen maanden heb ik nooit problemen gehad met Vodafone, dit is echt iets van de laatste tijd en van deze omgeving. Herstarten haalt niets uit, simkaartje heb ik bij aanschaf van het toestel al nieuw gekregen, dus dat lijkt me ook onwaarschijnlijk. Bij mij in de omgeving heb ik de genoemde problemen niet.
En nu komt het mooiste van de grap: ik hoor zojuist van 2 collega's dat zij ook problemen ondervinden met Vodafone, exact dezelfde problemen als die ik heb getracht te omschrijven. En wat me opvalt is dat er inmiddels ook een nieuwe klacht op het forum staat, deze meneer zit óók hier in de buurt:
http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerk-support/Geen-dataverbinding-1105AS/td-p/51570Ik hoop wel dat hier heel snel verandering in komt, want dit is echt geen doen meer. Thuis heb ik voornamelijk verbinding via wi-fi, en waar ik het grootste deel van de dag zit (op kantoor in Amsterdam Zuidoost dus) doet mijn dataverbinding het opeens alleen nog maar heel belabberd. Daar heb ik natuurlijk geen bundel van 1gb voor nodig van € ** ,= in de maand..
Met vriendelijke groeten,
J. Kamphuis
Ps: de melding staat nu geregistreerd als zijnde 'opgelost', maar dat blijkt bij nader inzien dus niet zo te zijn. Ik zie alleen niet of, en zo ja hoe, ik deze melding kan aanpassen/verwijderen. Wellicht dat jullie dit kunnen doen..