Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

Storing interne systemen

http://voda.fo/ne/km8bi

Update: de problemen zijn inmiddels opgelost!

Op dit moment ervaren we een storing met onze interne systemen waardoor de volgende diensten tijdelijk niet of beperkt beschikbaar zijn:

- Problemen met inloggen My Vodafone web & app
- Beperkte contact via onze chat
- Geen welkomst-sms in het buitenland
- Beltegoed opvragen via 1200 niet mogelijk
- Geen of beperkte opties via 1200
- Vertraagde e-mails via 4G


We doen ons best om de hinder te beperken en het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
De problemen zijn onverwacht toch eerder opgelost. My Vodafone kan weer volledig worden gebruikt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Bedankt Serkan, ga me gelijk abonneren, dan blijf ik mooi op de hoogte 😄
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Update:
Een aantal problemen zijn inmiddels opgelost. Inloggen in My Vodafone (web & app) is nog niet mogelijk. De verwachting is, dat inloggen morgenvroeg voor weer beschikbaar zal zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
De problemen zijn onverwacht toch eerder opgelost. My Vodafone kan weer volledig worden gebruikt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic