mosch82

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing in de Bilt

L. S., Sinds gisteravond 28 mei, kan ik niet meer bellen, gebeld worden, of sms'en. Ik heb m'n batterij en simkaart er al uitgehaald, gewacht en weer aangezet. Vliegmodus aangezet en weer uit. Niks werkt. Wat is er aan de hand? Is er storing? (3731) Groeten, Merel
79 Reacties 79
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Weijnands,

Ik denk niet dat het zinvol is om op deze manier over moderators te praten. Het voegt niets aan dit topic toe. Daarnaast heb ik op dit moment niet meer info, natuurlijk zou ik jullie meer informatie geven als ik deze had. We werken dag en nacht om dit proleem te verhelpen, ook al hebben jullie daar nu op dít moment niets aan. Wij als moderators moeten ook afwachten tot er info vrij komt om door te geven.
Q-Sholk

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik wilde net graan vragen of De Bilt een beetje last heeft van het mooie weer? Ach ja, dan moet ik maar een dag ongestoord genieten van mijn familie en de rust :S

maar het blijkt dus al langer gaande zie ik. Vervelend voor jullie jongens. Ik hoop dat het snel is opgelost..
Zijn jullie wel een beetje lief voor de moderators? Zij zijn onze enige bron van info. Dus don't shoot the messenger zal ik maar zewggen.
Weijnands

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als de moderators jullie enige bron van info is, zou ik eens meer naar de klanten luisteren, dan hoor je zoveel meer!!
WatIsDitNuWeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3731 TC Nog steeds geen signaal
erg handig
 
 
Q-Sholk

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Weijnands schreef:
Als de moderators jullie enige bron van info is, zou ik eens meer naar de klanten luisteren, dan hoor je zoveel meer!!
Ik bedoel dat zij de enige zijn die ons iets kunne vertellen van uit Vodafone. Of heb jij een andere geheime informatiebron? En volgens mij heb je inderdaad al een hoop info gegeven. Nou sterkte ermee.
Weijnands

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel dat zij de enige zijn die ons iets kunne vertellen van uit Vodafone. Of heb jij een andere geheime informatiebron? En volgens mij heb je inderdaad al een hoop info gegeven. Nou sterkte ermee.
 
En de storing gaat zijn 3e week in!
 
Sterkte ermee? IK?, nee Vodafone, ik bel inmiddels via een andere provider.
vd-sluis-niels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er ook een compenstatie regeling t.a.v. zakelijke gebruikers?
Collega's werkzaam in omgeving de Bilt, hebben nu al 2 weken niet volledig kunnen werken door deze storing.
Alle suggesties omtrent het trouble shooten zijn al meerdere keren gedaan.
2G is geen optie, omdat dit alleen maar Time outs oplevert.

Ik neem aan dat wanneer Vodafone afhankelijk is van een andere partij. Dat ze ook in geval van storing, een compensatie krijgen wegens inkomstenderving.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

Ik heb het probleem nog eens voorgelegd bij de technici, het zou opgelost moeten zijn, maar aangezien we via jullie meerdere klachten horen willen ze er nog eens naar gaan kijken.

Zouden jullie 10 minuten je simkaart uit je toestel willen halen of je toestel in vliegtuigmodus zetten? Werkt het dan weer? Zo niet: Doet het probleem zich voor op 2g en 3g?
Zouden jullie mij een PM willen sturen met daarin je naam, 06 nummer en de postcode waar je het precies hebt? Dan zet ik het door naar de technici
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderators,
 
Kan één van jullie ajb Vodafone Klantenservice bellen om te vragen wat de status is van deze langdurige storing en dat hier melden op het forum? Ik stond alweer 8 minuten in de wacht en heb de afgelopen weken al 30 EUR Skype tegoed er doorheen gejaagd dankzij Vodafone geen bereik.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
lees even mijn berichtje van een kwartier geleden 😉 zijn we al mee bezig. Stuur even voorbeeldnummer in PM.
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
10 minuten op vliegmodus gehad - nu nog steeds geen bereik.
 
Hoe kunnen technici denken dat het opgelost is? Ze zouden toch moeten kunnen zien hoeveel mensen er aangemeld zijn in een bepaalde regio? Dat vind ik nogal verontrustend om eerlijk te zijn. Verklaart ook waarom er zo langzaam gereageerd wordt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb nog altijd geen privéberichtje van je ontvangen, zonder voorbeeldnummers kan ik het probleem niet opnieuw voorleggen.

We doen ons best om jullie te helpen, maar dan verwacht ik wel iets van medewerking anders kunnen we niets voor je doen.
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien iets fout gegaan? Ik heb je nl wel een PM gestuurd.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Misschien berichtjes gekruisd, of wat vertraging! Ik heb ze nu 😄

Willen de anderen ook hun berichtjes sturen? Hoe meer hoe beter natuurlijk. Alvast bedankt:)
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het al bekend wanneer een oplossing wel of niet verwacht wordt?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Nee helaas hebben we nog geen informatie. Ik heb 3 nummers ontvangen en deze doorgezet voor onderzoek. Beetje weinig nog maar we proberen het er gewoon mee:)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Even een update: De storing is nog steeds actueel, zoals we natuurlijk al begrepen hadden van jullie. Bedankt in ieder geval voor het sturen van de voorbeeldnummers, hier hebben degenen die het probleem onderzoeken veel aan. Ik heb geen nummers meer nodig! 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo all, volgens onze informatie zijn de 3G problemen opgelost en werkt alles weer zoals het hoort. Bedankt voor jullie geduld en bijdrage!
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij doet het inderdaad
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic