Xandra1974

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing in Leeuwarden?

Beste mensen van Vodafone, is er een storing gaande in Leeuwarden? Ik kan nu al een paar uur niet gebeld worden en ook zelf niet uitbellen. Internet op de telefoon werkt wel. Mijn postcode is 8932 DR. Hartelijke groeten Xandra
4 Reacties 4
linda_22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb sinds vanochtend het zelfde probleem (8932DB)
heb even mijn baterij uit mijn telefoon gehad en heb nu alleen maar SOS in beeld.
Gr, linda
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Goedemorgen Xandra,
We hebben melding gekregen dat er in Leeuwarden wat problemen zijn met een UMTS mast.
Dit is niet op de precieze locatie die jij aangeeft, maar door het wegvallen van een mast kan er wel overbelasting op het omliggende netwerk. Je kunt eens proberen om je toestel handmatig in te stellen op het GSM/2G netwerk via de netwerkinstellingen. Dit zou verbetering moeten brengen, laat even wat weten als dit niet het geval is.

Hoi Linda,
Voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als hetgeen ik hierboven heb beschreven.
Alleen vind ik het vreemd dat er een SOS melding op je display verschijnt.
Krijg je deze melding continue, of zie je dit alleen als je bijvoorbeeld een gesprek wilt starten?
Kun je eens controleren of de simkaart goed in je toestel geplaatst is, wellicht dat dit de foutmelding op je toestel kan verklaren.
Ik hoor graag van je.


FritsP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik woon op 8912 aa in leeuwarden, en heb al 3 dagen last van storingen.
Ik kan niet bellen, maar ontvang wel voicemail berichten.als ik 100 meter van mijn pand ga heb ik wel weer normaal bereik.
Ik vind dat dit nu wel erg lang duurt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi FritsP, ik begrijp dat dit vervelend is. We doen ons uiterste best het zo snel mogelijk op te lossen. Probeer in de tussentijd het 2G (GPRS) netwerk te gebruiken. Bedankt voor het geduld en begrip in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic