Hennes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing in 5161?

Al een paar weken werkt de mast 5161 niet. Ik heb ze daar vorige week aan zien werken, maar tot nu toe is er nauwelijks tot geen bereik meer en ik zie ook geen werkzaamheden meer.
Is daar iets over bekend?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
In diezelfde mast hingen ook antennes van andere providers dus ook klanten daarvan zullen wellicht verminderde dekking hebben. Misschien een kleine verzachting

voor de gedupeerden.:$

Bekijk in context

8 Reacties 8
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @Hennes

Sinds 8 mei zijn de werkzaamheden op die locatie afgerond. Zie ook netwerkgids te volgen. Mocht het daarna nog niet werken kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij kunnen nakijken of in het systeem alles goed staat.
Hennes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had dat idd gelezen. Ik heb ze ook zien werken in de mast.
Inmiddels heb ik ook alle stappen doorgenomen, maar niets heeft geholpen.

Ik ga bellen met de klantenservice. Alhoewel ik al van iemand heb gehoord, die ook gebeld heeft, en daar als antwoord kreeg dat er geen storing is.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Hennes, er is op dit moment geen storing bekend, dat klopt. Wil natuurlijk niet zeggen dat hij er niet kan zijn 🙂 Als het goed is doorlopen mijn collega's een aantal stappen met je (grofweg de stappen die je al doorlopen hebt) om vast te stellen waar het probleem wel / niet zit.
Als dan het vermoeden eruit komt dat er toch nog iets mis is aan onze kant, dan komt er een nieuw onderzoek.
JurgenS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem, geen dekking, geen gesprek mogelijk. Hopeloos en nog steeds geen passende oplossing.

Ik ben benieuwd..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @JurgenS en @Hennes

De problemen zijn inmiddels wel bekend. Zie dit topic voor meer informatie. De verwachting is dat het in juli weer verholpen is. Zodra dit het geval is melden we dit ook in het betreffende topic.
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
In diezelfde mast hingen ook antennes van andere providers dus ook klanten daarvan zullen wellicht verminderde dekking hebben. Misschien een kleine verzachting

voor de gedupeerden.:$
Hennes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor dit antwoord.
Via de klantenservice kreeg ik een vaag antwoord dat de werkzaamheden gelukt waren en dat het een jaar zou gaan duren voordat de mast optimaal zou werken.
Onzin natuurlijk, maar ik kwam daar niet verder.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Hennes,

De verwachting is in ieder geval juli. De oorzaak kan om uiteenlopende redenen zijn, dit hoeft niet perse met de mast zelf te maken te hebben. Het kan bijvoorbeeld ook liggen aan indirecte invloeden, bijvoorbeeld onderhoud aan het gebouw waar onze mast gebruik van maakt. In dat geval proberen we een tussenoplossing te vinden, dit is echter niet altijd een optie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic