wvehmeijer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing gebied 1054 LR

Ik kon gisteren en eergisteren geen verbinding maken met vodafone (geen bereik, midden in amsterdam) wanneer ik thuis was. Dat was maar even gelukkig, dus geen probleem. Vandaag kan ik wel verbinding maken met vodafone en heb ik dus bereik, maar kan ik geen gesprek opzetten. Is deze storing bekend? Ik kon de postcode 1054 (LR) niet vinden op het forum. Ik kan de klantenservice ook niet bereiken zo, dus ben benieuwd wat er aan de hand is.
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi wvehmeijer,

Op die specifieke postcode zie ik momenteel geen problemen, maar ik zie wel dat er momenteel werkzaamheden uitgevoerd worden op postcode 1075XH. Deze postcode ligt echt heel dichtbij jouw postcode dus het zou goed kunnen dat je overlast ervaart van deze werkzaamheden. Meer informatie over de werkzaamheden vind je hier. Je kunt je dan ook meteen op dat topic abonneren zodat je een update ontvangt wanneer de werkzaamheden voorbij zijn. Stel in ieder geval voor nu je telefoon even in op 2G zodat je in ieder geval kunt bellen en sms'en.
wvehmeijer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor de oplossing. 3G Uitzetten lost inderdaad het probleem op, internet komt thuis toch van mijn wifi.
 
Klein puntje van aandacht. Mischien handig om dat bericht waar je naar verwijst aan te passen en deze postcode toe te voegendan kunnen anderen in dit gebied dit ook gelijk vinden. Daarnaast zou ik deze oplossing om iig telefonisch bereikbaarheid te zijn er ook bij zetten. Had mij iig de moeite gescheeld van het registreren op het forum en schrijven van een bericht etc. 
 
Overigens had ik verwacht dat dit probleem na 4 dagen wel opgelost zou zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic