Erpee_7

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing aanmaken MyVodafone account

Goedenavond,

Helaas krijg ik niet in korte tijd emails ontvangen vanuit Vodafone (zowel app als website) die te maken hebben met mijn aangemaakte account, zoals na 'wachtwoord vergeten' geklikt te hebben of om mijn aangemaakte account te kunnen bevestigen. Midden in de nacht rond half 4 kwamen al deze emails ineens tegelijk binnen. Helaas werkten deze dus ook niet meer. Nu overdag, vandaag, doet het probleem.zich nog steeds voor... Mijn email werkt gewoon, daar berichten van andere afzenders gewoon ontvangen worden. Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Erpee_7
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Het schiet natuurlijk niet op als je deze e-mails pas veel later ontvangt. Als ik je account controleer, dan zie ik dat het account op 4 oktober is aangemaakt en de laatste login op 5 oktober was (gisteren). Kan ik hieruit afleiden dat het alsnog is gelukt om je account te bevestigen? 

Zo niet, dan wil ik je vragen om even te bellen met mijn collega's via 0800-0094. Zij kunnen je dan vragen om opnieuw een account aan te maken en wanneer je de activatiemail vervolgens niet ontvangt, dan kunnen zij via de activatie voor je bevestigen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Erpee_7
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Het schiet natuurlijk niet op als je deze e-mails pas veel later ontvangt. Als ik je account controleer, dan zie ik dat het account op 4 oktober is aangemaakt en de laatste login op 5 oktober was (gisteren). Kan ik hieruit afleiden dat het alsnog is gelukt om je account te bevestigen? 

Zo niet, dan wil ik je vragen om even te bellen met mijn collega's via 0800-0094. Zij kunnen je dan vragen om opnieuw een account aan te maken en wanneer je de activatiemail vervolgens niet ontvangt, dan kunnen zij via de activatie voor je bevestigen. 

Erpee_7
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

Bedankt voor je snelle reactie!

Het klopt dat ik, sinds het aanmaken, dus wel in kan loggen. Alleen omdat mijn account net nieuw is, krijg ik het scherm te zien 'de bevestigingsmail is gestuurd, klik op de link om jouw account te bevestigen'. En die mail krijg ik dus niet, waardoor ik niet verder kan met mijn account en dus in de Vodafone App. Ik zal het telefonisch proberen af te handelen met één van jouw collega's. Bedankt in ieder geval!

Gr. Ricardo

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic