Heb je je telefoon al eens uitgezet?
Netwerkinstellingen gewist (onder instellingen - algemeen)? Even je SIMkaartje eruit halen, toestel uitzetten voor 5 minuten, toestel opnieuw opstarten en dan SIMkaart er opnieuw in steken.
Steek ook eens een ander netwerk SIMkaartje in je toestel om te kijken of die het dan wel goed doet (ander Vodafone SIMkaart mag ook maar andere provider is beter). En stop die van jezelf in een ander toestel (kijken wat die dan daar in doet).
Handmatig van netwerk veranderen en dan terug zetten wil ook nog wel eens lukken. En anders de
klantenservice van Vodafone contacten door te bellen, en als dit niet lukt via een
chat te starten en vragen of ze je nummer een reset willen geven.
Met een van bovenstaande moet het toch weer werken
Eline00. Wil je het eens proberen aub.
Over de update: dan heb je dit zelf niet gedaan en dan krijg je een melding of je het alsnog wilt doen of dat die dan pas, als je het zelf niet doet, automatisch het erop zet. Maar de update was echt al op 26 maart.