Vrijdag 1 december had
Serkan een nieuwstopic geopend ivm de problemen met de interne systemen waardoor MyVodafone problematisch is
link. Vandaag is het nieuwstopic verwijderd, maar de storing is aanhoudend. Nu kan ik sinds 1 december nog steeds niet inloggen via de MyVodafone-app of site. De app laadt niet, en na inlogen op de MyVodafone site krijg ik
deze mooie banner te zien. Ik heb geen behoefte aan een reactie als: "Wat vervelend voor je, zo hoort het niet te werken, volgens onze technische mannetjes is het storing opgelost. Kan je nogmaals inloggen? Het zou nu echt verholpen moeten zijn." Dat
topic hebben we al maanden en maanden, maar ik ben nu van een brakke MyVodafone naar een niet werkzame MyVodafone gegaan.
Het verwijderen van een storingsmelding zonder dat de storing voor alle klanten verholpen is, vind ik een jammere werkwijze. Ik heb een voorstel die mij vrijwaart van alle huidige en toekomstige storingen, Vodafone schort mijn contracteinddatum op (ik heb géén toestel op afbetaling, enkel een SO abonnement) en ik stap over naar een andere provider. Dit kan binnen 1 werkdag gerealiseerd zijn. Hebben jullie een beter idee om mij storingsvrij te maken en kan deze
s.m.a.r.t. geformuleerd worden?