Ik dacht dat ik klant was bij Vodafone, maar kennelijk moet je zelfs bij storingen zelf aan het werk.
Zie onderaan voor een lange chat met support van gisteren. Aardige medewerker, maar er wordt ontkend dat er storingen zijn. Ik denk dat Tamara dat ook werkelijk niet wist. Meneer: gaat u maar een Sim wissel doen.
Vanochtend blijkt het (24 uur later!!) nog steeds niet mogelijk te bellen en sms-en precies bij ons kantoor in Dordrecht. Zodra ik 500 meter wegrij en in een ander gebied kom werkt het weer 100%. Heb dat al rijdend diverse keren gedaan en toen maar weer helpdesk gebeld (overigens ook een nare ervaring: voorrang als vodafone red super plus klant blijkt nergens uit: gewoon een keuzemenu en een wachtrij en irritante keiharde muziek die niet mijn smaak is). Aardige medewerkster die na wat navragen vertelt dat er al heel wat klachten uit Dordrecht waren, dat hij nog niet op de site staat en dat ze weten dat er problemen in Dordrecht zijn vanwege de 4G werkzaamheden. Advies: schakel terug naar 2G. Dat blijkt te werken overigens.
Vraag: Vodafone waarom lichten jullie klanten zelf niet in over deze storing? Is dit een geheime storing of zo? Als klant voel ik me absoluut niet geholpen. Probeert u het van tijd tot tijd zelf maar weer meneer...
Wat is er geleerd uit de storingen na de brand in Rotterdam?