H1989

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing Amersfoort

In Amersfoort heb ik nog steeds mijn bereik niet terug. Heb al een paar keer gewisseld van vliegtuigstand naar gewoon. Enig idee wanneer dit verholpen is? Of andere tips?
5 Reacties 5
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
ik woon ook in amersfoort maar nog steeds niks alles al gedaan bagger
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi H1989

We ervaren inderdaad op dit moment een landelijke storing! We werken met man en macht eraan om iedereen weer zo snel mogelijk op het netwerk te krijgen.
Je kunt eventueel proberen om het toestel terug te zetten naar 3G of even opnieuw op te starten!

Je kunt het volgende topic voor een update in de gaten houden.
Onze excuses voor het ongemak!
H1989
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven, dank voor je reactie. Een storing kan gebeuren, dat is niet zo'n probleem. Alleen haal a.u.b. het bericht dat alles verholpen is van het forum af, zolang dat niet het geval is. Dank vast.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
H1989 wrote:
Steven, dank voor je reactie. Een storing kan gebeuren, dat is niet zo'n probleem. Alleen haal a.u.b. het bericht dat alles verholpen is van het forum af, zolang dat niet het geval is. Dank vast.

Helemaal mee eens ,op het nos journaal wordt gezegt dat opgelost is .even vliegtuigstand aan en uit en dan werkt het weer . helaas niets .zeg dan van mij apart morgen ochtend werkt het weer .
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er staat nergens dat het verholpen is.

We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.
Meer hierover staat in het volgende topic:https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic