JSK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing 9061 DJ

Sinds afgelopen vrijdag kan ik ,maar ook andere mensen in mijn regio (postcode 9061 DJ) niet bellen, maar ook niet gebeld worden. Enkel de internet diensten werken. Zaterdag en vandaag naar Vodafone Leeuwarden geweest...aangezien op de site van vodafone niets vermeld staat over een storing/onderhoud aan het netwerk. Ook de medewerkers van Vodafone Leeuwarden was in het weekend niets bekend over een storing...derhalve werd mijn sim schoongemaakt....wederom terug in de regio...weer niet kunnen bellen maar ook niet gebeld worden...vandaag weer naar vodafone Leeuwarden. De behulpzame medewerker heeft een nieuwe seinkast verstrekt aangezien hen ook niets bekend was van een storing..in Leeuwarden gebeld dat ging prima..eenmaal thuis aangekomen...weer hetzelfde..alleen internet werkt maar bellen en gebeld kan niet......Erg vervelend, helemaal wanneer je bereikbaar moet zijn voor werk.....
8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi JSK, allereerst welkom op het forum! Vervelend dat je deze problemen ondervindt. Ik heb je postcode nagekeken maar ik kan niets vreemds ontdekken. Je geeft aan dat er meer personen last van hebben, gaat dit alleen over deze postcode? Gebruik je het 3G of 2G netwerk? En zou je eens kunnen wisselen van netwerkmodus 3G 2G. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.
BdJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ook ik heb grote problemen met bellen en gebeld worden in postcode gebied 9061, dan weer even wel maar meestal geen service... Er ontstaat straks een probleem ivm de bereikbaarheid. Het is verder erg moeizaam om hier iets over te vinden.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi BdJ,

We hebben het zojuist nog eens nagevraagd en er blijken problemen te zijn met het netwerk in de omgeving van Leeuwarden maar op jouw specifieke postcode zie ik eigenlijk niets vreemds. Het zou natuurlijk wel kunnen dat je toch overlast ervaart van de problemen in de omgeving van Leeuwarden. Heb je de tip van Serkan al eens geprobeerd? En werkt het wel als je jouw toestel handmatig op 2G instelt?
BdJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend (10-4) opnieuw geen contact, op de iphone 3G uitgeschakeld, nu wel weer vodafone contact, hebben jullie enig idee hoelang dit nu zo door zal gaan? 
De tefefoon is erg belangrijk voor mijn werk, ik moet oproepbaar zijn wanneer ik dienst heb.
 
Groeten BdJ
HairyHikers

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ditzelfde probleem ondervinden we sinds gisteren ook in Dordrecht, postcode 3313 GV en omstreken.
Het lijkt om één enkele zendmast te gaan, want als je een gebied met een straal van ongeveer 1km uitrijdt, doet alles het weer.
HairyHikers

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aan die 'oplossing' om over te schakelen naar 2g heb je weinig, want mensen WETEN niet dat ze onbereikbaar zijn tot ze proberen te bellen of iemand hun er op attendeert. Whatsapp en internet werken wel als je thuis bent, omdat je dan op je eigen WiFi zit.
Iedereen die die regio binnenkomt is dus ineens onbereikbaar zonder het te weten. Kwalijke zaak, zeker omdat niemand iets van het probleem lijkt te weten. En het is niet beperkt tot Leeuwarden, want in Dordrecht hebben we sinds gisteren een gebied met een straal van ongeveer een kilometer met exact hetzelfde probleem.
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hey HairyHikers,

Er zijn inderdaad problemen in die omgeving ;). De monteurs werken er hard aan om deze zo snel mogelijk op te lossen
HairyHikers

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom staat dit dan niet bij de storingen vermeld?
 
Iedere vodafone beller in deze twee gebieden heeft hier last van, dus hoort die storing gemeld te worden.
Ook als vodafone neit weet waarom de zaak neit werkt omdat ze geen storing kunnen constateren, die storing IS er wel. In Dordrecht hebben we het uitgetest met 4 vodafone telefoons, 2iPhones, een samsung Galaxy2 en een HTC wildfire, en ik heb ook een aantal vrienden in dat gebied gebeld, die niet te bereiken waren. Van een van hen wist ik dat ze daar boodschappen deed, en toen ik haar langs zag rijden(waar ik woon werkt alles wel) heb ik haar gebeld. Ook zij ontving mijn gemiste oproep- en whatsapp berichtjes pas toen ze onze wijk in reed.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic