nevarfa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing 4G

Een aantal weken geleden heb ik op mijn Iphone5 de nieuwe ios geinstalleerd. Ik ging er vanuit dat 4G automatisch zou verschijnen. Na 2 weken zonder dat 4 G op mijn telefoon verscheen, toch maar eens even gebeld met de klanteservice. Antwoord: o, dat moeten we dan nog even bij u aanzetten......
3 Weken later ontvang in ineens veel telefoontjes niet, of krijg soms 2 uur later of zelfs de volgende dag een sms dat iemand heeft gebeld. Deze nummers zie ik dan niet terug op gemiste gesprekken!!
Natuurlijk even gebeld met de klantenservice. Antwoord: ja, er is een storing op 4G, u krijgt zo snel mogelijk een berichtje als de storing weer over is, maar start ondertussen regelmatig u telefoon opnieuw op.
We zijn nu alweer 1 ½ week verder en het is nog steeds het zelfde!
Vanochtend weer gebeld, antwoord: nee, de storing is nog niet opgelost. Zet u telefoon terug op 3G of liever zelfs op 2G.... Zodat u er zeker van bent dat u alle tefoontjes onvangt.
Dit is echt heel vervelend, het is voor mij heel belangrijk dat ik bereikbaar ben en op deze manier kan ik mijn lijst met gemiste telefoon dus niet meer vertrouwen. Want hoe weet ik, nadat ik terug ben gegaan naar 3G, wel alle telefoon ontvang?
Herkent iemand dit probleem?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi neverfa,

Ik hoor net dat dit probleem inmiddels is opgelost. Zet je toestel even 10 minuten uit met simkaart verwijderd. Mocht het probleem zich nog voordoen dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice om hier opnieuw een case voor aan te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic