BenHagen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing 3925 Scherpenzeel

Hoi,
sinds zaterdag is er in Scherpenzeel al een storing. Sindsdien kunnen we niet bellen!
Omdat ik geen huistelefoon heb, begint het erg vervelend te worden.
Wat is er precies aan de hand en wanneer denken jullie dit opgelost te hebben?

Groet, Ben
7 Reacties 7
linnie050

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier ook.
Ik werk in Scherpenzeel.
Al mijn collega's die bij voadafone zitten of bij hollandse nieuwe hebben dit probleem ook.
Als je geen wifi hebt kun je dus hele dag niet internetten, bellen of smsen.
Dit duurt echt te lang!

mvg

Linda Hop
jacobvos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo.
Ik heb sedert zaterdag 25 juli 2015 vanaf de namiddag ook last van storing op het mobiele netwerk. Leuk als je in Scherpenzeel woonachtig bent en afhankelijk bent van je mobiele telefoon. Diverse malen geprobeerd Vodafone te bereiken. Echter zonder resultaat. Vanmiddag bezoek gebracht aan Vodafone winkel te Barneveld en probleem uitgelegd. Hier kreeg ik te horen dat er een storing was in Scherpenzeel en Woudenberg. Men wist nog niet hoelang e.e.a ging duren. Leuk als je een abonnement hebt bij Vodafone. Aan het eind van de maand maar weer betalen en diensten leveren ho maar. In de toekomst toch maar eens naar een andere provider uitkijken.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Iedereen,

Op dit moment is er inderdaad een storing. We zullen er met man en macht aan werken om dit zo snel mogelijk op te lossen. Echter is dit natuurlijk voor ons onmacht. Natuurlijk snap ik jullie frustratie hier ook in.
Via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ kun je de storing in de gaten houden
BenHagen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

ik vraag mij werkelijk af of jullie er met man aan werken. Als de storing al sinds zaterdag bekend is, waar blijft de oplossing dan? Het kan niet zo zijn dat er 5 dagen overheen gaan voordat er een workaround is aangeboden.

Welke acties hebben jullie inmiddels ondernomen?
En wat bedoel je met onmacht? Zijn jullie niet in staat om het probleem op te lossen?
Waarom leiden jullie ons niet om naar een andere zendmast?

Ik houd dagelijks de website in de gaten of de storing is opgelost.
Vanaf zaterdag is er al bekend dat er storing is.

Bovendien zijn jullie niet bereikbaar:
-telefonisch: er is een storing, dus werkt niet
-email: emailadres niet bekend
-forum: duurt dagen voordat er iemand reageert (met een standaard niets zeggend antwoord)
facebook: duurt dagen (en neemt zelf niet de moeite om te kijken of er een storing is)

Ben
Anonymous
Niet van toepassing
Wat ik bedoel met onmacht is dat het in een keer gebeurd zonder dat het voorkomen had kunnen worden.
Daarbij komt, ik reageer vanuit thuis en doe dit in mijn vrije tijd. Ikzelf heb op dit moment geen inzicht hoe het er verder mee staat. Ik zie nu precies hetzelfde als jullie omdat ik niet vanuit hier in de systemen kan. Dit doe ik tevens om ervoor te zorgen dat de mensen op het forum ook antwoord krijgen.
Daarvoor zou je wel contact op kunnen nemen met de klantenservice. Zij kunnen dit navragen voor je bij de technische dienst of er al een oplossing is etc. De technische dienst is waarschijnlijk nu niet meer aanwezig maar zal morgen rond half 9 aanwezig weer zijn.
Betreft het antwoord om iedereen om te leiden naar een andere mast is niet de oplossing. Als je in de buurt bent van een andere mast dan gebeurd dit natuurlijk maar als de mast te ver uit de buurt staat kun je er ook geen verbinding mee maken. Daarbij komt als bijvoorbeeld iedereen naar een andere mast gaat die er bij wijze van naast staat dan krijg je een overflow op die mast waardoor de mensen op die mast ook vertraging krijgen op het netwerk of voor een gedeelte ook niet werkt.
Nogmaals ik snap jullie situatie en ik hoop dat het zo snel mogelijk verholpen is.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien de status van storingen en werkzaamheden via onze website bekeken kunnen worden en het topic verder al een week niet meer actief is > topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic