Maaike2112

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stopzetten abbo

Hallo, ik heb een sim only abbo besteld bij YouFone. Deze gaat in vanaf 19 maart maar mijn contract eindigt 2 maart. Hoe zit dit met de rekening? Betaal ik nog een halve maand bij jullie dan of hoe gaat dit in zijn werking?

Met vriendelijke groet,

Maaike Burgess
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je bij je nieuwe provider hebt aangegeven dat je je nummer wenst mee te nemen dan houden ze daar rekening mee. Je contract zal hier bij Vodafone dan stoppen op 19 maart en gaat dan over naar je nieuwe provider. Let op, dit kan soms een hele dag duren! Dat je niet denkt dat het om 8 uur al is gedaan (soms wel maar soms ook niet).

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Maaike2112
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Neem je je nummer mee?
Zo ja, loopt je nummer dan nog tot 19 maart door bij Vodafone of stopt deze al op 2 maart?

Als je rekening nog doorloopt van 2 maart t/m 19 maart dan krijg je nog een rekening van 2 maart t/m 19 maart bij Vodafone. Begin van de maand betaal je altijd voor de volledige maand, je krijgt dus in april geld terug van Vodafone omdat je abonnement al stopt op 19 maart ipv het einde van de maand, waar je hebt voldaan. Mocht je nog kosten hebben gemaakt (belminuten of over je data heen) dan krijg je daar later nog een verrekening van.
Maaike2112
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik neem mijn nummer mee, en ik neem aan dat deze dan door loopt tot 19 maart?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je bij je nieuwe provider hebt aangegeven dat je je nummer wenst mee te nemen dan houden ze daar rekening mee. Je contract zal hier bij Vodafone dan stoppen op 19 maart en gaat dan over naar je nieuwe provider. Let op, dit kan soms een hele dag duren! Dat je niet denkt dat het om 8 uur al is gedaan (soms wel maar soms ook niet).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Maaike2112?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic