Millsdanson

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stopzetten Netflix via telefoonrekening

Beste allemaal,

Ik ben vorige maand ingegaan op een aanbieding van Vodafone (via offers.vodafone) wat betreft een maand gratis Netflix. Ik heb eigenlijk geen gebruik gemaakt van Netflix dus ik wil het abonnement stopzetten zodat er geen kosten in rekening worden gebracht. Bij mijn actieve abonnementen (op offers.vodafone) staat Netflix, maar wanneer ik deze selecteer dan is er geen optie om op te zeggen. Ik heb ook een Blendle abonnement en wanneer ik deze aanklik is er wel een optie om op te zeggen.

Heeft iemand wellicht een suggestie?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk even alles erbij gepakt. Ik zie dat alleen Blendle via ons loopt.. Blendle is ook het enige wat bij ons op de factuur staat.
Netflix heb ik voor je stopgezet @Millsdanson 
Je hebt hier een sms over ontvangen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Millsdanson,

Welkom op de Community van Vodafone. 
Dat is apart. Je zou namelijk via dezelfde link ook Netflix stop kunnen zetten.
Ik heb ook natuurlijk de mogelijkheid om Netflix te stoppen voor je. Kun je de gegevens in je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? 

Millsdanson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Steven,

Bedankt voor jouw snelle bericht. Ik heb mijn profiel gecompleteerd. Hopelijk lukt het jou dan om het Netflix stopt te kunnen zetten.

Ik hoor graag van jou, alvast bedankt voor jouw reactie!

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk even alles erbij gepakt. Ik zie dat alleen Blendle via ons loopt.. Blendle is ook het enige wat bij ons op de factuur staat.
Netflix heb ik voor je stopgezet @Millsdanson 
Je hebt hier een sms over ontvangen. 

Millsdanson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

Wederom bedankt voor jouw antwoord. Ik heb het Netflix abonnement afgesloten via offers.vodafone via het tabblad “aanbiedingen”. Ik heb eigenlijk geen gebruik van het abonnement gemaakt. Kan het wellicht zijn dat het abonnement niet is geactiveerd. Want wanneer ik bij “jouw actieve abonnementen” kijk staat er dus wel een “tegel” Netflix maar daar staat dus verder niks . Ook geen datum van afloop.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Klopt @Millsdanson
Dit is omdat ik Netflix geannuleerd sinds net is.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic