JenniferHae

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stopzetten Abonnement

Hallo,

Eind september heb ik mijn abonnement stop willen zetten wegens verhuizen naar het buitenland. Ik kreeg hierop het verzoek om een ander formulier in te sturen. Deze heb ik 11 oktober verstuurd. Maar nu nog steeds geen reactie op ontvangen. Vodafone wil geen informatie verstrekken over de status van het verzoek aan iemand die ik gevraagd heb te bellen. Zelf ben ik niet in staat om dit telefonisch te regelen.
Hoe weet ik hoe het staat met het verzoek tot het stopzetten van mijn abonnement?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige wat ik kan adviseren is zelf contact opnemen met de klantenservice via tel, chat, Facebook of Twitter. Het klopt inderdaad dat er geen gegevens worden doorgegeven als iemand anders voor jou inbelt. Dit is in het kader van de privacy en dus ook voor jouw eigen veiligheid!

Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Zoals Steven- aangeeft zal hiervoor contact op moeten worden genomen met de klantenservice. Via het forum kunnen we je hier helaas niet bij helpen. Ik zal het topic dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic