Nico11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stop met mij op te bellen over een abbonement

Zijn jullie helemaal van de pot af gerukt?

Continu wordt ik gebeld door jullie call-center voor een abonnement verlenging, vanaf vorige week bijna dagelijks. Elke dag dat ze bellen probeer ik vriendelijk te blijven en vraag ik of ik in de avond terug gebeld kan worden omdat ik bij klanten aan het werk ben. In de avond bellen jullie elke keer, en als ik opneem wordt ik weggedrukt. Heb mermaals op het punt gestaan om mijn abbonement hierdoor stop te zetten bij jullie.

Vervolgens heb ik gister in de avond zelf maar een keer naar jullie verkoop afdeling opgebeld om mezelf een abonnement te verkopen... De verkoper vertelde mij dat ik hiermee ook uit dat verveldende terugbel lijstje gehaald zou worden. A fijn, deze medewerker kon er ook niks aan doen.

En wat denk je? Net durfen jullie me weer te bellen, of het gelegen komt en dat het gaat over mijn contractverlenging. Is er uberhaupt iets van een CRM systeem binnen de organisatie. Of willen jullie heel graag de klanten weg jagen. Als dat laatste het doel is dan zijn jullie goed bezig.

Ik heb nota bene nog in de klantvriendelijkheid enquete na afloop van het afsluiten van het contract (waarvoor ik jullie zelf heb opgebeld) aangegeven dat ik me hier kapot aan geërgerd heb en dat dit niet een beste manier van werken is.

Heb er spijt van dat ik gister een abonnement verlenging heb genomen, maar haal me nu meteen aub uit die terugbel/verkoop-lijst. Of zoek een callcenter om mee samen te werken die zijn zaken wel op orde heeft.

Groet,
Nico
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Nico11,

Ik kan begrijpen dat je niet gestoord wilt worden waar klanten bij zijn, dat oogt niet netjes.

Wat je kan doen is even een mail te sturen naar de klachtenafdeling, deze zullen je e-mail doornemen en zo nodig actie ondernemen en zullen contact met je opnemen m.b.t. de situatie.

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Nico11,

Ik kan begrijpen dat je niet gestoord wilt worden waar klanten bij zijn, dat oogt niet netjes.

Wat je kan doen is even een mail te sturen naar de klachtenafdeling, deze zullen je e-mail doornemen en zo nodig actie ondernemen en zullen contact met je opnemen m.b.t. de situatie.

Vriendelijke groet,
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic