Zijn jullie helemaal van de pot af gerukt?
Continu wordt ik gebeld door jullie call-center voor een abonnement verlenging, vanaf vorige week bijna dagelijks. Elke dag dat ze bellen probeer ik vriendelijk te blijven en vraag ik of ik in de avond terug gebeld kan worden omdat ik bij klanten aan het werk ben. In de avond bellen jullie elke keer, en als ik opneem wordt ik weggedrukt. Heb mermaals op het punt gestaan om mijn abbonement hierdoor stop te zetten bij jullie.
Vervolgens heb ik gister in de avond zelf maar een keer naar jullie verkoop afdeling opgebeld om mezelf een abonnement te verkopen... De verkoper vertelde mij dat ik hiermee ook uit dat verveldende terugbel lijstje gehaald zou worden. A fijn, deze medewerker kon er ook niks aan doen.
En wat denk je? Net durfen jullie me weer te bellen, of het gelegen komt en dat het gaat over mijn contractverlenging. Is er uberhaupt iets van een CRM systeem binnen de organisatie. Of willen jullie heel graag de klanten weg jagen. Als dat laatste het doel is dan zijn jullie goed bezig.
Ik heb nota bene nog in de klantvriendelijkheid enquete na afloop van het afsluiten van het contract (waarvoor ik jullie zelf heb opgebeld) aangegeven dat ik me hier kapot aan geërgerd heb en dat dit niet een beste manier van werken is.
Heb er spijt van dat ik gister een abonnement verlenging heb genomen, maar haal me nu meteen aub uit die terugbel/verkoop-lijst. Of zoek een callcenter om mee samen te werken die zijn zaken wel op orde heeft.
Groet,
Nico