Hallo
@strooyer,
Als je de melding krijgt dat de POP3 server niet reageert heb je waarschijnlijk bij de inkomende server (pop) aangepast naar authsmtp.vodafone.nl. In dat geval za je inkomende e-mail niet werken. Ik raad je aan om de inkomende instellingen weer terug te zeggen naar de UPC instellingen. Ik zal je even de directe link geven naar de e-mailinstellingen op handleidingen.vodafone.nl, klik hiervoor op deze link.
Wanneer je bij het instellen van de hoofdserver de melding krijgt dat het is gelukt, dan kan het zijn dat dit over de inkomende instellingen gaat. Het kan ook zijn dat je op dit moment meerdere SMTP servers hebt ingesteld en dat je telefoon degene met de verkeerde instellingen probeert te gebruiken. Om dit te controleren ga je naar Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Druk hier het e-mailaccount aan waar het om gaat > Druk vervolgens bij 'Server uitgaande post' op SMTP > Je ziet vervolgens een overzicht van de SMTP servers.
Om een of meerdere SMTP servers te verwijderen druk je in dezelfde lijst de betreffende SMTP server aan. Onderaan kun je kiezen voor 'Verwijder server'. Je kunt het beste beginnen met maximaal één SMTP server in deze lijst, anders weet je niet welke ingestelde server de boosdoener is.
Ik begrijp dat het instellen van een pop3 account er wat meer stappen vereist zijn. Het instellen van bijvoorbeeld een Gmail of Hotmail account is over het algemeen makkelijker omdat hierbij andere technieken worden gebruikt. In een van onze winkels staan we natuurlijk klaar om je hiermee bij te staan. Ga dan bij voorkeur naar een winkel met Smartphone Crew. Kijk voor de dichtstbijzijnde winkel met Smartphone Crew op deze site.