Ynte

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stiefvader betaalt meer dan zijn abonnement.

Goeiedag,

Mijn stiefvader vroeg aan mij of ik zijn rekeningen voor hem in kon kijken, de reden hiervoor is hij een Vodafone €90 abonnement maar er telkens rond de €120 wordt afgeschreven, ook als hij niet over zijn een flink deel van zijn bundel over houdt. Allemaal leuk en aardig op zich zelf, maar toen ik zijn rekeningen wou bezichtigen was dit niet mogelijk doordat hij een zakelijk abonnement heeft (hij heeft zjin eigen zaak). Hierdoor dacht ik dus gewoon in te kunnen loggen op het zakelijke deel, alleen heeft hij hier vreemd genoeg geen account voor, en kan ik er ook geen een maken doordat zijn factuurnummers op zijn facturen staan, die die online binnen hoort te krijgen, maar die kan die dus weer niet zijn doordat die geen account heeft. Wat moet ik nu doen?

Bij voorbaat dank,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
paulc

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Via de volgende link kan jouw stiefvader zijn account laten activeren om online rekeningen in te zien.
Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken om middels deze weg een account aan te vragen, dan kan hij het beste klantenservice bellen (1201 vanaf zijn mobiele telefoon).

https://zakelijk.vodafone.nl/zakelijk/my_vodafone_zakelijk


Als hij altijd meer betaald, maar niet buiten de bundel belt, dan raad ik ook aan om in te loggen op www.payinfo.nl
Hier kun je zien of er één of meerdere betaaldiensten op zijn nummer is geactiveerd (en als dat zo is deze betaaldiensten ook meteen opzeggen)

Bekijk in context

1 Reactie 1
paulc

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Via de volgende link kan jouw stiefvader zijn account laten activeren om online rekeningen in te zien.
Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken om middels deze weg een account aan te vragen, dan kan hij het beste klantenservice bellen (1201 vanaf zijn mobiele telefoon).

https://zakelijk.vodafone.nl/zakelijk/my_vodafone_zakelijk


Als hij altijd meer betaald, maar niet buiten de bundel belt, dan raad ik ook aan om in te loggen op www.payinfo.nl
Hier kun je zien of er één of meerdere betaaldiensten op zijn nummer is geactiveerd (en als dat zo is deze betaaldiensten ook meteen opzeggen)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic