EricvanZiggo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steunpunt in Steenwijk plat?

Ik werk erg veel in Steenwijk en omgeving en sinds enkele weken valt het me op dat het bereik in een zekere hoek van Steenwijk drastisch is verminderd.

Ik heb als servicetechnicus een Laptop in mijn wagen die verbonden is met het Vodafoon netwerk.

Mijn laptop is standaard verbonden met het bedrijfsnetwerk en in de genoemde hoek krijg ik stevast een icoontje dat de VPN niet langer actief is (wat een indicatie is voor een slechte verbinding). Ook andere applicaties werken daar niet meer.

Rijd ik weg uit deze hoek, merk ik dat de verbinding weer terug komt.

Gebaseerd op mijn gebiedskennis van die omgeving en eerdere storingen, heb ik het idee dat de (ivm verbouwing Tijdelijke) mast aan de Westercluft, nabij verzorgingshuis "de Meentehof" niet optimaal functioneert.

Het "uitvals"-gebied strekt zich uit totaan ongeveer de spoorlijn en de andere kant op tot voorbij Eesveen.

In de breedte vanaf wijk "de Woldmeente" totaan de andere kant op, ongeveer de "Oostercluft". De genoemde mast staat midden in dit gebied.

Ik hoop dat u iets kunt met deze info en mogelijk dat u hier iets aan kunt doen.



MvG

Eric, Servicemonteur Ziggo
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bedankt voor de informatie. We meldingen alle werkzaamheden en bekende storingen op https://coverage.vodafone.nl. Je kunt daar het beste eerst nakijken of iets bekend is op het moment dat je problemen ervaart.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@EricvanZiggo,

Zijn de problemen inmiddels verholpen of heb je hier nog steeds last van? Had je ook nog gekeken op onze website?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien er geen reactie meer is geweest heb ik dit topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic