Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Stein 6171 AJ al 5 wkn geen 3G

Sinds verplaatsing van de zendmast ontvang ik in Stein geen 3G meer. Na eindeloos geschuif met simkaarten, uitzetten tel, vliegtuigstand, aanmelden ander netwerk wist moderator BasT te vermelden dat het idd aan de zendmast ligt. Dit werd in oktober opgelost. Inmiddels is het bijna half november en nog steeds zijn de problemen aanwezig. Weliswaar is 2G aanwezig, echter de gesprekskwaliteit is dramatisch. Ik heb een business red super abo en sinds de werkzaamheden levert VF een zeer slechte kwaliteit, laat staan dat 3G bereikbaar is. Dit begint nu ronduit vervelend te worden. Graag een reactie!!!!
7 Reacties 7
Ron66
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Je krijgt er trillende handjes van, het is inmiddels bijna 7 weken
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kun je per privébericht je gegevens sturen naar het ForumCrew account en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan?
Ron66
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En welke gegevens zouden dat moeten zijn?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Naam, adresgegevens, klantnummer, 06 nummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer 🙂

Sorry had ik er even bij moeten zeggen.
vin046

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag helemaal geen bereik,vodafone staat zelfs niet eens in de lijst van netwerken!
Op internet is niks bekend over een storing.
Ben al jarenlang klant van vf maar dat gaat op deze manier niet lang meer duren,we betalen netjes ons abonnement maar krijgen daar weinig voor terug.

vin046

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf september tot nu hebben wij reeds 7 keer met vf gebeld (vanuit een andere gemeente,daar we in Stein geen bereik hadden).
De eerste keren deed vf zeer verbolgen en verbaasd toen wij aangaven dat we beiden geen bereik hadden met vf in onze woonplaats Stein.
Het leek wel of wij moesten bewijzen dat de situatie echt zo slecht was als het leek,terwijl toen al absoluut bekend was dat er een mast in Stein verplaatst was!
Onze melding dat we beiden een abonnement bij vf hebben en geen vaste telefoonaansluiting waardoor we genoodzaakt zijn om in de auto te stappen en ergens op een parkeerplaats te telefoneren,maakte geen indruk!
Het is inmiddels december en we hebben nog steeds amper 3G en nog altijd niets van vf vernomen terwijl ons wel tot 4 keer toe beloofd is om ons te informeren.
Betalen voor iets dat we niet ontvangen mogen/moeten we wel?!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi vin046,

We zijn er wel nog mee bezig maar ik kan niet aangeven of dit op korte termijn opgelost zal worden. Als het echter vooral om bellen en sms'en gaat dan zou 2G wel verbetering moeten bieden. Heb je dit eens geprobeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic