erhagenaars

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Statusbalk niet in startscherm

Sinds 2 dagen is mijn statusbalk niet zichtbaar in het startscherm van mijn Samsung S8, als ik een app open, verschijnt hij wel aan de bovenkant, maar als ik terug naar het startscherm gaan, is hij niet zichtbaar. Iemand een oplossing? Opnieuw opstarten, heeft niet gewerkt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Geen probleem, deze informatie staat hier heel mooi beschreven:
http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-reset-ik-de-samsung-galaxy-s8-of-s8-plus-terug-...

Maar maak wel eerst een backup van je gegevens:
1) https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Back-up-maken-Samsung-S8/td-p/308516
2) https://www.androidplanet.nl/tips/android-back-up-maken/
3) https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-s8/tips-tricks/back-up-maken

Hier boven dus info over het resetten maar puntje 1 van het tweede blokje kan je ook eerst lezen. Daar heeft iemand het over backup maken en resetten. Als je het leest dan kom je er wel doorheen. Het is niet zo moeilijk.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Hoi Erhagenaars,
Welkom op de Vodafone Forum. Heb je hem al uit+aan gedaan? (ja, dit heb je al gedaan) En een hard-reset zal het probleem idd ook prima verhelpen. Bij applicaties onder toepassingen beheren staat een item statusbalk. Je kan proberen om het cache te legen of om een stop te forceren. misschien dat dat werkt. Las nog ergens een oplossing: Ga hiervoor Instellingen > Display > Statusbalk en kies de optie ‘Alleen recente meldingen weergeven’.

Let op: bij een hard-reset kan je dingen kwijt raken. Maar daarom altijd een backup voor je hier mee aan de slag gaat.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
erhagenaars, heeft de goede hulp van Energieboy nog geholpen? Ik ben benieuwd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
erhagenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy,

Sorry voor mijn late reactie, het probleem is nog steeds niet opgelost. Je geeft aan een hard-reset te kunnen doen. Kun je ook zeggen hoe dat gaat bij de S8? Cache legen, hoe doe ik dat?
Bedankt voor het meedenken in ieder geval!


erhagenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry voor de late reactie, ik heb nog wat vragen gesteld aan hem.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Geen probleem, deze informatie staat hier heel mooi beschreven:
http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-reset-ik-de-samsung-galaxy-s8-of-s8-plus-terug-...

Maar maak wel eerst een backup van je gegevens:
1) https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Back-up-maken-Samsung-S8/td-p/308516
2) https://www.androidplanet.nl/tips/android-back-up-maken/
3) https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-s8/tips-tricks/back-up-maken

Hier boven dus info over het resetten maar puntje 1 van het tweede blokje kan je ook eerst lezen. Daar heeft iemand het over backup maken en resetten. Als je het leest dan kom je er wel doorheen. Het is niet zo moeilijk.
erhagenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey energieboy,

Ik wil niet bijdehand overkomen, ik ben je onwijs dankbaar. Ik vind het een gedoe, maar ik weet wat ik moet doen. Mag ik je echter een tip geven voor de volgende keer? Als je hard resetten benoemd, zal iemand zoals ik, die een forum nodig heeft en weinig verstand er van heeft, niet snappen dat je het hebt over terugzetten naar fabrieksinstellingen. Als je dat benoemd had, had ik geen vraag meer hoeven te stellen.

Nogmaals, ik ben je dankbaar, dat je de moeite hebt genomen om te antwoorden, bedankt!


Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Hi,
Sorry dat ik het niet zo heb geschreven, bedankt voor de leer 🙂
Succes in ieder geval!
erhagenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt en de statusbalk is terug, helemaal blij.

Nogmaals bedankt voor je antwoorden!!

Gr. Emiel
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
TOP!
Veel plezier er mee en lekker genieten van de zon 🙂
En zeker nog bedankt voor de opmerking, ga er aan werken 😛

Fijne dag gewenst!
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
* Topic gesloten
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Hoi Erhagenaars,
Welkom op de Vodafone Forum. Heb je hem al uit+aan gedaan? (ja, dit heb je al gedaan) En een hard-reset zal het probleem idd ook prima verhelpen. Bij applicaties onder toepassingen beheren staat een item statusbalk. Je kan proberen om het cache te legen of om een stop te forceren. misschien dat dat werkt. Las nog ergens een oplossing: Ga hiervoor Instellingen > Display > Statusbalk en kies de optie ‘Alleen recente meldingen weergeven’.

Let op: bij een hard-reset kan je dingen kwijt raken. Maar daarom altijd een backup voor je hier mee aan de slag gaat.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
erhagenaars, heeft de goede hulp van Energieboy nog geholpen? Ik ben benieuwd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
erhagenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy,

Sorry voor mijn late reactie, het probleem is nog steeds niet opgelost. Je geeft aan een hard-reset te kunnen doen. Kun je ook zeggen hoe dat gaat bij de S8? Cache legen, hoe doe ik dat?
Bedankt voor het meedenken in ieder geval!


erhagenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry voor de late reactie, ik heb nog wat vragen gesteld aan hem.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Geen probleem, deze informatie staat hier heel mooi beschreven:
http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-reset-ik-de-samsung-galaxy-s8-of-s8-plus-terug-...

Maar maak wel eerst een backup van je gegevens:
1) https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Back-up-maken-Samsung-S8/td-p/308516
2) https://www.androidplanet.nl/tips/android-back-up-maken/
3) https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-s8/tips-tricks/back-up-maken

Hier boven dus info over het resetten maar puntje 1 van het tweede blokje kan je ook eerst lezen. Daar heeft iemand het over backup maken en resetten. Als je het leest dan kom je er wel doorheen. Het is niet zo moeilijk.
erhagenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey energieboy,

Ik wil niet bijdehand overkomen, ik ben je onwijs dankbaar. Ik vind het een gedoe, maar ik weet wat ik moet doen. Mag ik je echter een tip geven voor de volgende keer? Als je hard resetten benoemd, zal iemand zoals ik, die een forum nodig heeft en weinig verstand er van heeft, niet snappen dat je het hebt over terugzetten naar fabrieksinstellingen. Als je dat benoemd had, had ik geen vraag meer hoeven te stellen.

Nogmaals, ik ben je dankbaar, dat je de moeite hebt genomen om te antwoorden, bedankt!


Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Hi,
Sorry dat ik het niet zo heb geschreven, bedankt voor de leer 🙂
Succes in ieder geval!
erhagenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt en de statusbalk is terug, helemaal blij.

Nogmaals bedankt voor je antwoorden!!

Gr. Emiel
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
TOP!
Veel plezier er mee en lekker genieten van de zon 🙂
En zeker nog bedankt voor de opmerking, ga er aan werken 😛

Fijne dag gewenst!
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
* Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic