Ik vroeg mijn af hoe lang het nu duurt voordat een order voor telefoon en abonnement nu verwerkelijk akkoord bevonden worden. Op site staat dat je alles binnen 1 a 2 dagen BINNEN hebt. Ik ben zaterdag naar de winkel gegaan voor het verlengen van abonnement met telefoon. Storing etc. Lukte niet. Advies op het zelf thuis anders te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Echter als ik inlog met mijn account, mijn telefoonnummer etc krijg ik de gegevens van mijn partner. Dat is vreemd want ik log echt in met MIJN account. Gevalletje DATALEK lijkt mij! Maar als ik dat meerdere keren zeg, geven ze geen gehoor. Enkele gegevens kan ik aanpassen maar naam en geboortedatum dus niet. Ook niet als ik op potlood klik. Ik kan het dan wel aanpassen maar niet opslaan, dus veranderd er niet. Derhalve (denk ik) is mijn order ook geannuleerd. Maar nog steeds hebben we hier te maken met datalek want nog steeds staan de gegeven van vriend als ik bestelproces in ga.
Dus via de "service" van vodafone proberen. Als meerdere medewerkers die order invoeren voor verlengingen abonnement en nieuwe telefoon. Echter nog steeds komt er niets door. Alles is zogenaamd in behandeling etc. De ene zegt een dag, de andere een week. Toch vreemd als op site staat dat alles binnen 1 a 2 dagen BINNEN moet zijn. Dan moet de order doorloopt en bevestiging etc toch wel sneller dan 24 uur doorlopen zijn. Helaas niemand met een concrete oplossing, geen telefoon en geen verlenging abonnement. Toch te gek voor woorden dit.