Goedemorgen,
op zaterdag 3-10 heb ik mijn telefoon (Sony experia z3 compact) aangeboden voor reparatie. De schade is niet door mijzelf veroorzaakt. Diegene die de telefoon heeft laten vallen moet eerst een prijsopgave laten zien aan haar aansprakelijkheidsverzekering. In mijn track en trace kan ik zien dat deze prijsopgave afgelopen vrijdag (9-10) al opgestuurd is. Dynafix geeft aan dat de prijsopgave is verstuurd naar de vodafone winkel in de Kalverstraat.
Hoe komt het dat ik deze nog niet heb ontvangen? We zijn nu 3 werkdagen verder en ik wil niet dat mijn telefoon dadelijk weer opnieuw moet worden opgestuurd en aangemeld. De winkel zelf is niet te bereiken op het nummer 020 412 4329. Ik kan ook geen email van de winkel vinden of ander telefoonnummer. Als ik naar de klantenservice bel zit alles zo dichtgetimmerd dat je never nooit een medewerker aan de lijn krijgt (handig voor jullie maar ik ben een beetje radeloos). Heb gisteren ook een mail verstuurd naar vodafone maar geen reactie gehad.
Ik hoop op deze manier toch wel zsm een antwoord te krijgen!