Hurms

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Status reparatie niet te verifiëren

Goedemorgen,

op zaterdag 3-10 heb ik mijn telefoon (Sony experia z3 compact) aangeboden voor reparatie. De schade is niet door mijzelf veroorzaakt. Diegene die de telefoon heeft laten vallen moet eerst een prijsopgave laten zien aan haar aansprakelijkheidsverzekering. In mijn track en trace kan ik zien dat deze prijsopgave afgelopen vrijdag (9-10) al opgestuurd is. Dynafix geeft aan dat de prijsopgave is verstuurd naar de vodafone winkel in de Kalverstraat.

Hoe komt het dat ik deze nog niet heb ontvangen? We zijn nu 3 werkdagen verder en ik wil niet dat mijn telefoon dadelijk weer opnieuw moet worden opgestuurd en aangemeld. De winkel zelf is niet te bereiken op het nummer 020 412 4329. Ik kan ook geen email van de winkel vinden of ander telefoonnummer. Als ik naar de klantenservice bel zit alles zo dichtgetimmerd dat je never nooit een medewerker aan de lijn krijgt (handig voor jullie maar ik ben een beetje radeloos). Heb gisteren ook een mail verstuurd naar vodafone maar geen reactie gehad.

Ik hoop op deze manier toch wel zsm een antwoord te krijgen!
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Het ligt eraan welke optie je kiest in het keuzenmenu, op sommige afdelingen is het drukker dan op andere afdelingen. Echter proberen mijn collega's iedereen zo goed mogelijk te helpen. Mocht je willen bellen naar een Vodafone winkel dan kun je het beste toch contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen jou doorverbinden. Echter zou je er ook voor kunnen kiezen om langs de winkel te gaan.
Helaas kunnen wij vanuit hier niet in de systemen en kunnen je hier helaas niet mee verder helpen 😞
Hurms
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord alleen vraag ik me dan af voor welke optie ik moet kiezen om uberhaupt een medewerker aan de lijn te krijgen? De optie reparatie verwijst door naar dynafix en hangt dan op. Dit is bij meerdere opties die ik heb geprobeerd het geval. Er is geen optie 'voor het spreken van een medewerker toets.. ' of overige vragen.
Hurms
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou heb gebeld en iemand aan de lijn gekregen bij de klantenservice.. deze geeft me een telefoonnummer wat OOK buiten gebruik is. Overal wordt ik maar doorverwezen naar de track en trace maar hoe helpen jullie klanten die uit die track en trace kunnen halen dat het ergens vast loopt? En hoe moeilijk kan het zijn om een winkel te bereiken?

Ik ben niet in de gelegenheid om langs de winkel te gaan omdat ik niet woonachtig ben in Amsterdam en gewoon aan het werk ben.
Anonymous
Niet van toepassing
Hebben mijn collega's niet gebeld voor je naar de winkel ?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Helaas kunnen we jou via het forum niet helpen aan de prijsopgave. Neem anders even contact met ons op via social media. Mijn collega's kunnen de prijsopgave voor je opzoeken of even contact opnemen met de winkel of Dynafix.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic