17 september apple watch bestelt. Er staat nog steeds dat bij mijn bestelling dat de status onbekend is. Terwijl ik mijn vader als gebruiker heb gekoppeld aan mijn account, die heeft later dan ik iPhone 16 besteld maar bij hem staat er totaal wat anders? (Ja ik weet dat het de levertijd langer is etc.) Is überhaupt me bestelling van de smartwatch wel goed aangekomen of is dit puur wegens geen voorraad en levering etc etc maar de bestelling is wel goed gekomen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Oeggoe99 Ik heb je berichtje gezien. Als de dame heeft gezegt dat dit vanuit de levering van Apple is, ben ik bang dat dit inderdaad wat langer zou duren. Ik vind het alleen jammer dat er geen mailtje verstuurd is rondom een enige vetraging. Wij ontvangen de materiaal in dit geval in een grote voorraad, dus daarom speelt er een vertraging met de levering. Jammer!
Heb navraag gedaan, alleen gaat het om alle kleuren en types die vertraging opgelopen zijn.
Zodra er weer voorraad is, ontvang jij een mailtje rondom de levering.
Hey @Ryan mijn bestelnummer heb ik in mijn profiel geplaatst xxx331. Het gaat om apple watch series 10, 46mm jet black.
Dankjewel! Deze order is al goed gekeurd en ik zie geen mail rondom een vertraging. Conclusie, dit had al verstuurd moeten zijn. Hiervoor mag je 0362052142 bellen. Ze zijn geopend van Maandag - Vrijdag 8:00 - 20:00 en Zaterdag: 8:00 - 18:00. Zij hebben meer duidelijkheid rondom deze order.
En ik maar wachten etc. bedoel je met je conclusie, dat ik het al binnen zou moeten hebben? 😅
Correct @Oeggoe99! De order was al van 17 september, daar had allang beweging in moeten zitten. Als je Status order belt, waarvan ik het nummer meegegeven heb, kunnen zij er beweging in krijgen!
Dat is fijn, ik ben tot 5 aan het werk, ik zal daarna direct bellen. @Ryan bedankt en hopelijk krijg ik hem snel en hoef ik weer niet voor niks te wachten....
Mocht straks de nummer of iets verkeerd zijn, kan ik dan jou @Ryan , een berichtje sturen of even bellen naar klantenservice?
Ja hoor, je mag altijd berichten @Oeggoe99! Ook kan je de reguliere klantenservice bellen op 0800-1884 of 1200 (vanaf mobiele nummer) en vragen naar de afdeling Status Order, dan kan je doorverbonden worden en ben je er ook.
Gebeld, dame van order zei dat wegens geen levering van apple maar geduldig moet wachten… 😕
Ik heb je een berichtje gestuurd @Ryan
Hey @Oeggoe99 Ik heb je berichtje gezien. Als de dame heeft gezegt dat dit vanuit de levering van Apple is, ben ik bang dat dit inderdaad wat langer zou duren. Ik vind het alleen jammer dat er geen mailtje verstuurd is rondom een enige vetraging. Wij ontvangen de materiaal in dit geval in een grote voorraad, dus daarom speelt er een vertraging met de levering. Jammer!
Heb navraag gedaan, alleen gaat het om alle kleuren en types die vertraging opgelopen zijn.
Zodra er weer voorraad is, ontvang jij een mailtje rondom de levering.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.